Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 1. november 2015

Ny hverdag


I dag starter mitt nye liv. Alene.

Jeg vil ikke bruke denne bloggen til å være PRIVAT, men synes jeg skylder dere å forklare hvorfor ting blir annerledes i bloggen fremover.
Min mann og jeg har bestemt oss for å separeres, i all vennskapelighet.
Mer skylder jeg ikke å forklare, slik er det bare.

I dag flytter jeg ut av vårt koselige hjem, og vil bo hos mine foreldre inntil videre. Så får jeg se hvor veien ender...........

Til dere som "kjenner" meg, vil jeg helst ikke at dere kommer innom jobben for å diskutere dette. Dette er vondt og sårt for meg, og vanskelig nok som det er, akurat nå. Det håper jeg du vil respektere.

Min kreativitet vil fortsette her som før. Så håper jeg du fremdeles vil følge meg videre på ferden.

Se fremover......

36 kommentarer:

Annes indfald sa...

Slik gør altid vondt! Må du fort finde dine ben og finde vejen i dit nye liv.
Knus og kram. Og lidt medvind til dig.

Strikkeheksen sa...

Kære Sylvia - det lyder som en stor omvæltning i tilværelsen for dig - jeg ønsker dig alt det bedste i dit nye liv og selvfølgelig vil vi følge med her som før. Jeg sender dig lige et kæmpe kram. Kh Lene

Anonym sa...

Kjære deg!
Alle gode ønsker for deg og den nye vendingen livet ditt tar.
Må du finne "fast grunn under føttene" om litt.
Klem og gode tanker fra tante Sofie.

Miri Vandre blandt ege sa...

Livet er en stadig udviklingsvej, hvor vi kan sjældent gennemskue den. Men nye oplevelser, det byder livet os bestandigt ! Jeg sender dig mange tanker og varme knus - Miri

Elisabeth sa...

Lykke til videre!

Fríða sa...

varme tanker og de bedste önsker heroppefra. håber du hurtigt finder rytmen i dit nye liv.
kh.fra Island
Frida

Synøve sa...

Ønsker deg hell og etterhvert lykke i ditt nye liv, du har nok noen tunge stunder i vente, men vi er mange som har opplevd dette og som etter hvert har kommet ut i andre enden med gode liv:) Hold på kreativitet og vennskap, begge deler er gode hjelpere i slike faser! Dessuten har du tydeligvis kloke og rause foreldre - det er også en gave:) Varm klem fra meg:)

Monica Gullesen Hansen sa...

Lykke til videre <3

ANNEPÅLANDET sa...

Ønsker deg lykke til og god medvind, Sylvia, i din nye hverdag!
Varme klemmer fra meg <3

Karen-Vibeke sa...

Masser af gode tanker sender jeg dig!!

amo sin blogg sa...

Lukke til i din nye kvardag.
Sender deg gode tankar.

Klem frå Anne-Mari

Rubia sa...

Fra en som har vært gjennom det samme. Lykke til. Det kommer til å gå bra. Klem.

AnnetteK sa...

Lykke til videre.
Klem

Marianne sa...

Klem. Lykke til med ny hverdag. <3

mimouna sa...

Brudd gjør alltid vondt, uansett. Men livet etterpå kan bli godt likevel. Lykke til med veien videre!

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Så trist å lese Sylvia. Et brudd er en tung prosess uansett. Sorg og alt mulig blandet sammen. Ta en dag om gangen og vit at du kommer igjennom også når du tror du ikke gjør det. Er med deg i tankene og ber for deg. God god klem til deg Sylvia.

Helle sa...

Så fryktelig trist å lese Sylvia. Ta en dag av gangen. Et brudd medfører også mye sorg som er både tungt og tar tid å komme igjennom. (Kloke ord fra Lone). Sender deg noen gode tanker og ønsker deg alt godt.
God klem fra Helle

Ruths datter sa...

Brudd er både skremmende og sørgelig. Håper du greier å se fremover. Nye veier og muligheter er der for deg. Ditt gode smil og optimisme vil hjelpe deg. Tenker masse på deg kjære bloggvenn.
Gode tanker til deg

Vibbedille sa...

Dette var jo slettes ikkje kjekt å lese...
Men Husk: Eg er bare en mail og snap unna
om du skulle trenge en god klem <3

Pass GODT på deg selv i tiden fremover <3
Go`klem fra Vibbedille :)

Helen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Helen sa...

Åhhh finest Sylvia, dette var veldig trist å lese.

Fikk litt "vondt i magen" jeg nå.....

Tenker dette blir bra, men er sikkert en lang prosess, og man vet jo ikke helt "veien dit ennå".

Vondt sikkert for barna også, men det gode er at dere kan skilles som venner.
Man hører om så mange opprivende, fæle skilsmisser, og partnere som hater hverandre til slutt!

Godt du har mulighet til, inntil videre bo i hjemmet til dine foreldre, vet jo de bor i varmere strøk vinters tid, så dette passer jo perfekt.

Ønsker deg all lykke til videre med dine valg, og syns du er modig, som forteller oss dette på bloggen, og at alle må respekterer at dette ikke skal snakkes med deg om på jobben din !!

Stor klem fra meg, som sender deg varme tanker.

Anonym sa...

Klæm og lykke te med livet videre. Husk at strikking løse stress og får tankan over på andre ting:-)

Solveig

Elisabeth sa...

Mange gode tanker sendes din vei, kjære Sylvia.

Sisselshverdag sa...

Stor klem fra meg <3
Du vet best hva som er bra for deg :)

siddisisalou sa...

Lykke til videre !

Birgitte sa...

Varm klem til deg!

Line Kristine sa...

Nei, du skylder ikke å forklare noe som helst. Det tror jeg er viktig å huske på. Du skal ikke behøve å si mer enn du vil og bare til dem du vil. Og selv om man går hver sin vei i vennskapelighet, så er det såklart vondt og leit likevel. Ønsker deg all mulig lykke til i din nye situasjon!

Bodil sa...

Sender deg gode tankar, og ynskjer deg alt godt vidare i livet :) Klem

Tove G. sa...

Neeeeeeeiiiiii - dette var svært leit å lese Sylvia :-( Virkelig! :-( Føler så med deg, så jeg gir deg herved en god virtuell "holde-rundt-deg-klem" <3 (Har nemlig tenkt å respektere ditt ønske - selvsagt, men vet det blir vanskelig å ikke gi deg en klem.)
Har du behov for "noe"/noe jeg kan bidra med - så gi meg et pip, en mail, eller et tegn neste gang vi ses.
Håper inderlig du får din nye tilværelse til å bli varm og god (som du) raskt igjen, <3

Gro sa...

"Du har en spesiell plass i denne verden ingen annen kan fylle.
Aldri glem hvor verdifull du er."

Lykke til i din nye hverdag! ��

Bamseklem til deg ��

BrittB sa...

Ønsker deg alt godt i din nye hverdag. Varm klem!

Eli Kristin sa...

Du skylder ingen forklaring. Trist å høre likevel. Et brudd er uansett en avslutning på noe som har vært. Det er lov å føle seg trist og kjenne på hele følelsesregisteret i en slik setting, uansett om man er gode venner. Håper vennskapet består. En ny epoke starter, det kan være skummelt i seg selv. Ønsker deg all lykke på veien. Gjør ting som du trenger, ta deg tid til å bare være. Vær sammen med god venner. Strikk, bak, gå turer. Luft kroppen og tankene, finn din lykke ;)

Stor klem til deg :)

Felisi sa...

Trist å høre, men det er jo sånt som skjer (been there, done that osv.)... Ønsker deg lykke til med ny tilværelse og sender deg en god klem.

simpelsyning sa...

Trist at høre ...

Lisbeth sa...

God klem til deg fra meg❤️

Tovepia sa...

Ønsker deg all mulig lykke til!! Klem