Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 5. november 2015

Joooosa!

Enda et par pulsvarmere er ferdige
Ja, de er rosa!

Nå bare strikker jeg dem på autopilot, for å få tankene over på noe annet. Og det blir nok flere par av disse, fine pulsvarmerne. Greie å sitte med, og lettvint å ha dem med i veska.

Disse er til en god venninne, som jeg vet elsker rosa.
Synes det er så hyggelig å gi bort hjemmestrikk.

Nå har min mor besøk igjen av denne frøkna her
MELBA er en Belgisk Griffon Brabrancon

Hun er såååå søt, og helt betatt av min mor. 
Hun er en liten hund. Faktisk er hun mindre enn en katt.

Jeg savner katten min, så hun er en liten trøst.

Vel, skal jeg velge en ny farge på de neste pulsvarmerne tro?
Ha en fin kveld.

16 kommentarer:

Lisbeth sa...

Fine pulsvarmere og en kjempesøt hund☺️. Neste helg blir det en tur til Studenten, stikker innom butikken for å se om du er der☺️. Ha en super helg!

Miri Vandre blandt ege sa...

Dét var en lille hund !
De er altså fine dine pulsvarmer - har du en opskrift på dem ?

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Kule pulsvarmere. Så fint mønster og herlig farge. Synes du skulle strikke noen i turkis jeg :-) Ikke inhabil. Håper du får tatt litt vare på deg. Ting ordner seg Sylvia :-) Og en kos fra en liten hund er jo ikke å forakte. Klem fra meg

Sommertid sa...

Knæsj fine !

Ja, den her var ikke noe stor hund nei.
Ikke lenge siden vi passet på en hund i like liten str. Man måtte passe på hvor man trådte ned, så man ikke tro på hunden .
Mye kos og kjærlighet til slike små også.
Du får kose deg videre med strikkepinnene

amo sin blogg sa...

Pulsvantane dine er lekre.
Har lurt på om eg skal strikke noko liknande no det er kaldare ute,
men det blir ikkje mykje strikking med meg.
Søt liten hund.
Det er mykje selskap i hundar.

God klem frå Anne-Mari

Chain of Yarn sa...

Fine pulsvarmere, de næste bliver måske grønne med en brændt kantfarve? De er i hvert fald flotte.

LisaM sa...

Lekre pulsvarmere og søt liten hund:)

ANNEPÅLANDET sa...

Flotte pulsvarmere - rosa er friskt!
Og jeg falt jo for hunden jeg da, jeg er jo et hundemenneske. Det kan være mye selskap i en sånn liten tass.
Ha det godt, Sylvia, klem fra meg :-)

Janne Petra Thørn sa...

Nydelig hund :-) Har to griffoner jeg også :-)Heter Brabancon, ikke brabant ;-)Ha en flott dag ♥

Strikkeheksen sa...

Jeg fornemmer du er i proces, Sylvia og så er det godt med gammelkendt strikketøj - måske skulle du lave et par i en dejlig varm gul til at lyse op på en novemberdag. Jeg kan godt forstå du savner din kat - håber du får mulighed for at have hende igen. Rigtig god weekend ☺

Monica Gullesen Hansen sa...

Rosa er alltid pent!
Heldig hun som får dem.
Er nesten glad jeg ikke jobber i garnhimmelen,
hadde blitt snaut med lønning av det :o)
God helg.

Rubia sa...

Søte pulser du har strikket.
Klart du savner katten. Håper du får ha den hos deg igjen.
Riktig god frihelg!
Klem!

♥ Hannele på Hisingen sa...

Vilken sötnos!

Line Kristine sa...

Strikkemønster som går på autopilot er kjekt når man trenger å få tankene over på noe annet, ja. At det blir kjempefine pulsvarmere av det, er jo ikke akkurat noe minus :)
God helg!

AnnetteK sa...

Flotte og elegante pulsvarmere. Heldig hun som får disse!
Håper du får en flott helg, med mye koselig strikking!

Meg og mine! sa...

Søt liten voff og søte pulsvarmere!
Ønsker deg en fin høst-søndag!

Klem Inger G.