Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 17. september 2015

Halvveigs i livet

Tusen hjertelig takk, alle sammen, for de hyggeligste hilsningene på dagen min i går!

Fra jobben min kom de med denne skjønne buketten med roser. Er den ikke flott?
Jeg tror det er 50 stk......jeg har ikke telt dem, men det må det vel være?

Det ble også tatt et bilde av meg, her hjemme

som ble lagt ut på jobbens Facebook- side (Husfliden -Porsgrunn -Facebook )
Der jeg fikk hilsninger fra gode kunder, venner og bekjente. Det rører meg sterkt, og jeg visste ikke at det var SÅ voldsomt å bli 50 år.

Ellers hadde jeg en alle tiders dag i går, der det ene besøket avløste det andre, siden jeg hadde åpent hus her i går.

Min kjære kollega Rigmor, hadde bakt en diger gjærbakst KRINGLE
Den beste kollega man kan drømme om

Og en kurv full av gaver. 
Så slapp jeg unna med å bake, og hadde kake å servere til kaffen, til alle som kom innom.
Litt tapas hadde jeg også, for dem som var ekstra sultne.

I dag fikk jeg mer besøk, og serverte tapas igjen
Panini, med salt, litt ost og olje med krydder. Inspirert av den vi spiste i Kødbyen

Jeg slang over en deig, og bakte Panini.
Så serverer man bare litt ost, pølse, pesto, oliven, salat og div. grønnsaker til.
Disse er et supert følge til et glass vin, som jeg har tenkt å ha litt senere. For jeg har fått masse god rødvin også. Skal bare si at mine venner kjenner meg godt :) og vet hva jeg liker.

Om jeg fikk strikket i går? Ikke en eneste maske!
Men det skal jeg gjøre nå, i mitt eget selskap.

16 kommentarer:

Vibbedille sa...

Eg vet eg Gratulerte deg på forskudd og nå
får det også bli på etterskudd:GRATULERER :)
Er du bare halvveis?? Har du nok strikketøy til du blir
100 du altså? Hmmmm eg må bli minst 150 hehe

KOS deg masse og NYT en herlige kwell ;)
Go`klem Vibbedille :)

Sommertid sa...

Så herlig feiring !
Gratulerer ennå en gang, jeg sa jo det på forskudd også ;)
Du må kose deg videre med god mat og drikke, samt avslapping med garn og pinner

Fríða sa...

söde Sylvia, rigtig meget til lykke, og jeg kan se du har nydt din særlige dag godt.
kh.fra Island
Frida

Helen sa...

Har tenkt det flere ganger og ikke skrevet det til deg:

Er det sånne 50 åring ser ut !
Ja, da er det bare å nyte og være glad,
du er og ser super fresh og fin ut Sylvia :)

Flott DAME (som det jo hetes nå da..hehehe)

Lisbeth sa...

Gratulerer så mye med gårsdagen😀. Kos deg masse med strikkepinnene i kveld, og sikkert ikke dumt å nyte et glass med litt rødt😉. Det har jeg gjort😌. Klem

knitnetty sa...

Gratulerer på etterskudd! Det virker som du hadde en super dag. Jeg tror jeg skal prøve å «slenge sammen»litt tapas til i kveld, jeg også. Det så så godt ut :-)

Chain of Yarn sa...

Det lyder som en dejlig dag. Et stort forsinket tillykke herfra. Jeg håber du blev fejret på behørig vis, og at du efterfølgende har lyst til at strikke i vildskab! Mvh Lotte

Rubia sa...

Gratulerer så mye!
For en nydelig bukett du fikk.

Kos deg videre med jobbhelg, kanksje du får strikket litt i kveld.

Barwitzki sa...

Kos deg og gleder deg denne fredag og hele helgen...
Klem fra meg

Tovepia sa...

Gratulerer såå mye med vel overstått stordag!!
Flott bukett, flott 50 -åring!!

Det panini-brødet så utrolig godt ut!
God helg:)

framboise60 sa...

Happy birthday to you! I don't know the norvegian language, but... Congratulations from France!

Fru Tunheim sa...

Gratulerer med overstått stor dag, Sylvia og velkommen etter.

Ønsker deg en fin helg.

Benedicte sa...

Sikken en smuk buket - og lige i dine farver! Det gør ikke ondt at blive 50, det er bare festligt :-)

Miri Vandre blandt ege sa...

Jeg ville gerne sidde hos dig og nyde et glas og ønske dig tillykke - jeg blev jo også 50 i år :)

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Åh, så kjekt at du hadde en fin dag!! Jeg husker min 50-års dag var litt rar. Et stort tall - men nå er det igrunnen bare helt allright :-) Nyt resten av helgen!!! God klem!!

Eli Kristin sa...

Hjerteligste gratulasjoner på din 50-års dag! Jubilanter må jo feires i flere dager til ende ;) Ser ut som du har hatt det kos både hjemme og på jobb. Kjekk måte å ha bursdagsfeiring på. Fikk lyst på foccachia NÅ forresten, fristende bilder.

Nydelig bilde av deg - du er den 51nde rosen der du da :)

Ha ei herlig uke! :D