Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



mandag 31. august 2015

Ny uke

....nye muligheter.

Mandagen starter godt, med denne utsikten akurat nå
Kaffe og strikketøy om morgenen er et must

Jeg fikk startet på den lilla fargen i går, fra Geilsk. Et herlig garn, som gir en fin letthet. Det vil jeg strikke mer av.

Ute er det 10 friske grader. Det er virkelig HØST 

I rosehekken min er det både knopper, blomster og nyper på en gang.


Gamlemor nyter det friske været, rett utenfor vinduet, på puta si. 
Her har hun full oversikt, både ute og inne.

Livet er herlig!

Ha en fin mandag.

11 kommentarer:

knitnetty sa...

Ja, for en herlig start på dagen og herlig strikketøy. Gleder meg til å se genseren ferdig.
Ønsker deg en fin mandag og fin uke :)

Made by KKann sa...

Ahh så herlig - nydelige farger på strikketøyet. Så koselig blogg du har.
Ha en finfin mandag.

Lisbeth Severinsen sa...

Ser bra ut, disse fargene passet godt sammen.

Rubia sa...

Katten vet å kose seg ja. :O)

Miri Vandre blandt ege sa...

Hvilken Mandags glæde og overskud- så dejligt at mærke :)

Helen sa...

Moro å se den lilla stripen, skikkelig sprek innslag :)

Wow, er det kun 10 grader på morrakvisten....brr......
og jeg som svetter meg i hjel og helt ærlig er møkka lei 35 grader nå altså...haha...

Drar på ferie på torsdag og ja, der er det visst også vel 30 grader....oh my god !
Cruiset min kjære mann ga meg i bursdag gave - akkurat nå skulle jeg ønsket meg det til høsten....kan forresten ikke huske at jeg ønsket meg det i det hele tatt....hehe

Ja, høsten er uten tvil kommet, og vet du hva?
Første gang jeg kan huske at jeg gleder meg til høstens ankomst....og her i Italia er den så deilig, gradvis mot norsk sommer...og sakte men sikkert kjøligere på kveldene, det skal faktisk bli deilig.

Nyyyyyt høsten og uken :)

Birgitte sa...

Dette ser ut som et kjekt strikketøy, med så friske farger :) Her er det ferdigstillelse av en topp som står på planen - bare ett erme igjen :)

Lisbeth sa...

Ja, nå er det høst! Kjente det var kjølig da jeg syklet til jobb i dag. Men bare legger og kortermet genser måtte jeg jo ha på august sin siste dag. Jeg ble ferdig med genseren til eldstemann i dag - en fanagenser. Heiv meg bare rett rundt og fant nytt garn. Denne gangen blir det en retrogenser til en gutt på 2 år. Fine farger på strikketøyet ditt. Har bare hørt om det garnet, aldri testet det selv. Men det må jeg kanskje😀. I morgen er det langdryg for meg på jobb, blir nok ikke så mye strikking da... Håper du får en super, dumper uke og takk for fine ord på mitt siste innlegg. Klem😊

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Fargerike starter på dager og uker er nå de beste. Blir stilig Sylvia. Ja, plutselig ble det høst. Det har det nesten vært siden i mai... He he!! Her er det 17grader, men regnet dukker opp snart.

Gitte sa...

Dejlige glade farve, som spiller fint sammen. En dejlig start på dagen og ugen.

Her til morgen var der stadig en god temperaturer. Jeg cyklede på arbejde i regnbukser, gummistøvler og softshell jakke - og følte næsten at jeg trængte til et bad da jeg kom frem. Det var alt for varmt og alt for meget tøj. Det passede så til gengæld til hjemturen, hvor det regnede og var køligere.

Det er ikke let :-)

Gitte sa...

Ser så fin og sød ud - din kat.