Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 17. juni 2015

Regnfullt

Det er ikke mye til sommervær i dag
Utsikten fra butikken og ut til elva

Tross i at jeg hadde regnfrakk på meg til jobb i dag, ble jeg våt på beina. Og har gått våtskodd på jobb i hele dag. Jeg krysser fingrene for at jeg har hatt min del av sommerens forkjølelse til nå.

Litt roligere dager på jobb enn før 17 mai, så da får jeg tid til å stille ut litt i butikken igjen.
Garnavdelingen må også bli bli litt fin
Det rotet som har vært her i kroken har irritert meg lenge. Nå røsket jeg opp i det.

Litt farger må man ha på et bord
Nye keramikksmykker fra KAZURI , Glass fra KNAPSTAD Glass, og små glasshus fra Danmark
( like etter jeg hadde stillt ut, kom noen damer og kjøpte smykker fra utstillingen. Skjer hver gang)

Vindusutstillingen min med sofa og bord, har du jo sett tidligere, men så bytter jeg stadig ut pledd og pynt der også
Vaser, lamper og hengende Vaser er fra MENT

Og siden sommeren er bryllupstid, tenkte jeg at jeg må ha et bord med fine ting til et brudepar
Yndige sommerfarger

Formen er snart på plass igjen, og jeg kjenner energien kommer sigende. Det gjør også matlysten, og jeg gleder meg til å kjenne smaken på det jeg spiser. Den er ikke kommet helt enda, men det er så kos med god mat. Det har jeg virkelig savnet. Men de få kiloene jeg har tatt av til nå, de savner jeg altså IKKE, og de er ikke velkomne tilbake igjen.

Ha en fin kveld.


6 kommentarer:

Miri Vandre blandt ege sa...

Dejligt du mærker kræfterne og livenergien vende tilbage :)

Fru Tunheim sa...

Vi har og hatt regn i dag og det trengtes. Håper bare solen og tempen ikke blir lenge borte. Jorden er helt tørr etter sol og vind. Heldige deg som har så fargerike omgivelser.

Line Kristine sa...

Klart det blir økt salg av sånne flotte utstillinger :) Håper du berget og ikke blir syk igjen!

Rubia sa...

Du må jo holde deg tørr på beina. Ha ett par sko og sokker på jobb, så du kan skifte når du trenger det.

Flotte utstillinger!

Madame sa...

Dejlige billeder, Sylvia - og jeg håber, du ikke bliver syg igen af al den regn og kulde. Her lader sommeren vente på sig, og i går måtte vi fyre op i brændeovnen.

Monica Gullesen Hansen sa...

Så fint du har laget det i butikken. Del det gjerne på link up party i bloggen min.