Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 18. juni 2015

Et trist budskap

I går mistet jeg en meget kjær venninne.
Anne, Mandagspigen, gikk bort
Anne i hvitt, jeg i sort, på KAHLER i Århus for et år siden

Det kom som et sjokk, og er fremdeles helt uvirkelig. Vi skulle jo treffes igjen i September på Strikketreff.
Anne, den sindige, men livlige, varme og alltid snille. Reflektert og rettferdig, og veldig hyggelig å være sammen med.

Vi ble først kjent gjennom bloggen, der jeg fulgte deres ombygging av huset, og alle "sprell" hennes hund Peter alltid gjorde.
Så hadde vi jo felles interesse for kunst og håndverk, og strikking. Og sammen med Marianne, reiste vi rundt i Danmark for å strikke sammen. Vi var ligsom TREKLØVERET.

"Knit until death"
var vårt felles motto.  Anne, meg selv og Marianne

Anne, du vil bli dypt savnet

21 kommentarer:

annie sa...

Nej det gør mig ondt at læse, har fulgt Anne blog i lang tid, det virker helt chokerende at læse,
Annie

Berit sa...

Det er så utrolig trist! Anne vil blive savnet! 😢

Tine sa...

Det er så uendelig trist og chokerende.
Jeg er helt tom for ord...

Monica Gullesen Hansen sa...

Kondolerer

Fríða sa...

det er bare ikke til at forstå, og jeg vil sende dig og hendes andre venner og familie mine varmeste hilsner. jeg mödte aldrig Anne IRL, men med al den sammenhold der er i strikverden i cyber space föler jeg det alligevel som jeg kendte hende en lille smule.
kh.fra Island
Frida

Helen sa...

Uff, så leit....

utrolig trist å få slike nyheter, brått går det opp for enn...at vi er på denne jorden,
en begrenset tid....og ingen vet hvor lenge....

Miri Vandre blandt ege sa...

Det gør mig ondt.

Lin sa...

Det maa have vaeret meget pludseligt. Var en smut inde paa hendes blog og hun saa da frisk ud for et par dage siden. Uforstaaeligt. Saa blev trio'en til en duo. Det goer mig saa ondt Sylvia.
Klem

Rubia sa...

Det var trist å høre.

Ruths datter sa...

Det var leit Sylvia. Så ung også.
Føler med deg.
Klem

mimouna sa...

Så trist å lese. Vondt å miste en god venninne.

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Kondolerer Sylvia. Så trist å miste en god venninne!!!

Line Kristine sa...

Kondolerer. Det er veldig vondt å miste en god venninne.

Madame sa...

Det er så frygtelig trist, Sylvia!
Jeg blev dybt chokeret, da jeg læste Mariannes besked på Facebook. Jeg har mødt Anne flere gange til vores blogtræf i København. Hun var et varmt og dejligt menneske.

♥ Hannele på Hisingen sa...

beklagar, så ung.

Lea sa...

Det er jeg rigtigt ked af at hører. Kender Anne gemmen bloggen, hun var et dejligt og reelt menneske. Også havde vi fødselsdag sammen dag, hvilke vi havde sjov med. Jeg vil savne hende!

Lisbeth Severinsen sa...

Kondolerer.

Anne sa...

Nei så trist Sylvia, kondolerer. Det er godt å ha gode minner å tenke tilbake på samtidig som det også er sårt og vondt. Tenker på deg, Klem Anne

Strikkeheksen sa...

Jeg er helt i chok og har slet ingen ord. Min dybeste medfølelse til både dig og Marianne og ikke mindst Annes mand og børn.

Gitte sa...

Jeg kan kun tilslutte mig. Det er så utrolig trist og helt uforståeligt.

BrittB sa...

Så trist å høre. Kondolerer.