Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 14. mai 2015

Nytt reisebrev

......eller postkort, som Helen kaller det.

Akurat nå sitter vi i Restaurantgata i Fuengirola, og jeg har nettopp spist meg mett på denne retten
Grillet tunfisk med løk og reker

Og jeg er såååå mett!!!

Der hjemme hører jeg det både blåser, hagler og regner, og det er kaldt.
Her er det den varmeste dagen hittils. Da vi så på gradestokken tidligere i ettermiddag ( i skyggen faktisk)  stod det 28 grader.
Hvem vil ikke være i mine sko nå?

La Cala
En hyggelig gate

Og overalt bugner det av blomster i sterke farger
Bouganvilla

Engletrompeter

Og ved bassengkanten finner man 
Bird of Paradise

Tidligere i dag spiste vi nydelig Spansk skinke med deilig rødvin til

Fra dette stedet

Takk for alle god bedring hilsener til min mor. Det går bedre nå, men hadde hun ikke gått til lege, var nok sykehusinnleggelse neste. For henne går det i flytende føde.
For meg derimot........jeg koser meg med masse god mat og vin, sammen med min far.

4 kommentarer:

Helen Aasheim sa...

Jeg innrømmer det: elsker POSTKORT !!!

Og dette var såååå hyggelig å lese, bedringens vei for din kjære mor, og du koser rompa av deg :) PERFETTO !!
(Som man sier på italiensk)

Nyyyydelig bilder, og elsker alt av blomster !!!! Og den maten...olalalalla
man får vann i munnen !!!

Koooose deg videre, og nyyyt fine, varme dager ;)))))

Anne sa...

Å det ser så deilig ut med varmt fint vær og god mat! Deter du virkelig fortjent med all jobbingen den siste tiden;) her har det faktsik vært flott vær i dag og i morgen er det meldt det samme. Idag utnyttet jeg det og har stått på i hagen. Ellers er det litt strikking i kveldinga. Kos deg videre med solfylte og varme dager!
Klem

Anne sa...

Tak for postkort :) godt din mor er i bedring. I Danmark var vejret fantastisk i går torsdag, vi kunne sidde ude og få sol på de bare arme og ben ( det trængte de også til !)

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

God bedring til mor!! Og KOS deg - så herlig det ser ut!!! Godt og varmt hos os i går, men når solen går ned går det mot kaaaldt...