Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 13. mai 2015

Jeg er i Spania

Her sitter jeg nettopp nå, i varmen, med et glass øl og olivener.

På Cafeen har de Wifi, ellers har de ikke det der vi bor.
Jeg er her på besøk alene hos mine foreldre som har leilighet her.

Akurat nå sitter pappa og jeg og venter på mamma, som er hos legen. Andre dag på rad!!!
Hun ble akutt syk da vi kom ned, så vi har vært rundt omkring på div legebesøk.
Første dagen måtte vi også dra tilbake til der vi leide bil, da vi morgenen etter oppdaget en diger bulk i siden på bilen, som iallefall ikke vi hadde forårsaket. Heldigvis fikk vi ordnet opp i det.

PÅ MARKED
Pappa ( som står forrest i bildet med den grønne posen) og jeg, dro tidligere i dag til La Calla, på Marked.
Der gjorde jeg noen KUPP, håper jeg da..... En skinnveske, et cashmereskjerf, sandaler og en luftig bukse. Og etpar solbriller.

Strikketøyet er også med på tur
Her, i går morges på balkongen, da solen var iferd med å bryte gjennom skylaget.

Ellers var vi også en tur til BENALMADENA
En by bygget i vannet. Og stadig har jeg en liten handlepose i hånden.

Jeg har ikke ligget å solt meg, men har fått litt røde skuldre. Ikke greit å komme rett ut i solen, når en blek kropp har vært i dvale hele vinteren.

Vi har et basseng der vi bor, som kanskje må testes ut. Det tror jeg at jeg må i løpet av dagen, for i dag er den varmeste dagen her, hittils.

Så må jeg bare vise de flotte blålilla trærne som jeg ser overalt her
De er helt fantastiske. Jeg har aldri sett maken.

Så får jeg se om jeg kommer innom her igjen en annen dag. I mellomtiden  dere gjerne kommentere og sende hilsener. Jeg nyter iallefall å ha ferie, og koser meg veldig.

16 kommentarer:

Miri Vandre blandt ege sa...

Hvor dejligt med "brev" fra Spanien og dig, du dejlige Sylvia :) Håber din mor snart bliver frisk.
God ferie- her i Danmark stormer og regner det....

AnnetteK sa...

Så herlig med ferie da! Nyt ferien og kos deg med strikketøy, shopping og bading!!

Tine sa...

Hvor ser det dejligt ud.
Rigtig god ferie og god bedring med din mor.

Vibbedille sa...

ÅÅåååå HELDIGEN du!!! Ser så herlig ut og eg MISUNNER deg de OLIVENENE!!! Det er SÅÅÅÅ godt! Spesielt med sånne ferske liksom, de ser slik u iallefall hehe ELSKER oliven JAMMY! Godt me har et par mål med trær i Libanon hehe

KOS deg MASSE og NYT late dager
Krysser fingrene for mammen din :)
Hun må holde seg borte fra iallefall sterk og fet mat nå mens hun har vondt!

Go`klem Vibbedille :)

Monica Gullesen Hansen sa...

Å det så godt ut du!
kos deg masse. De trærne var bare magisk vakre

Anne sa...

God bedring til din mor Sylvia. Og fortsat god ferie til dig :-)

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Åhhh så vidunderlig det ser ut!! Koooos deg. Håper din mor blir fort bedre!!!!

Britt-Unni Pedersen sa...

Høres veldig koselig ut å kunne være i Spania. Håper det går bra med din mor.
Moro å handle. Både på marked og i andre butikker.
Kos deg.
Og husk SOLKREM

Strikkeheksen sa...

Uha, uha - du hygger dig vist - med en dejlig stor fadøl ;-) Det er dig vel undt Sylvia - der er dejligt i det område - min svigerfar boede i Spanien i mange år, så jeg kender det en smule :-) Fortsat god ferie og god bedring til din mor :-)

Sikken fuldstændig fantastisk farve på de træer :-) Meget, meget smukke - mon ikke du kan finde ud af, hvad det er for nogle? :-)

Meg og mine! sa...

Åååå så deilig! På lørdag reiser jeg også,"sørover", men ikke til Spania. Heldig vi som har en "solplass" vi kan reise til.
Kos deg videre, og god bedring til din mor som ble syk.... uffa.

Inger G.

Gro sa...

Dette så deilig ut! Kos deg masse med en forsmak på sommeren 🌞🌻

Helen sa...

Så koselig at du rakk ett lite "Postkort" til oss - som er igjen i Norge...og her er det slett ikke så varmt...vel, skal vel ikke klage, dette er jo sånn mai mnd er i Norge ! Jeg bare glemmer det av og til.

Visste du skulle til Espania ! olè !

Deilig med sol og sandaler, ikke sant:)

Dette tror jeg du trengte Sylvia, ett lite solbrekk i en ellers hektisk hverdag - håper du nyter og koser deg hele tiden. Også håper jeg mamma'n di kommer seg FORT ! Ikke moro å være syk når hun har besøk av deg da....:(

Hasta la vista - skål :)

Og, ja de trærne var bare nyyyydelige, også håper jeg du tok deg en dukkert i bassenget.

Lin sa...

Dejlige billeder, og hvor ser det hyggeligt ud der dine foraeldre har lejlighed. Skoent. Nyd det og spis en masse Tapas.miam.
Stor klem og god bedring til din mor.

Barwitzki sa...

Fantastisk - ha riktig god ferie Sylvia. Kos deg med familien, shopping,
bade... god mat :-))) og god vin :-))
og solen :-) Ønsker god bedring med din mor. Hilsen og klem fra Viola

Lisbeth sa...

Så deilig med en forsmak på sommeren :) Det er flott i Spania! Håper det går bedre med din mor! Klem

knitnetty sa...

Nyt deilige dager i Spania! Håper moren din friskner til så hun også får kost seg litt.
Vi drar til Spania på tirsdag. Da blir det nok øl og oliven sammen med strikketøy for meg også :)