Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 2. mai 2015

Hundepassere

Fra i går, og en uke fremover, skal vi passe denne unge karen her
Si hei til BONO

Han er en ung gutt på to år, og det er ren TURBO.
Vanligvis går det i denne farten her
Omtrent umulig å få tatt bilder

I går var jeg, min mor og ungdommen på besøk i Kragerø, så vi var ikke hjemme da han kom. Det var derimot min Mann, og nå kan han selv føle det, å bli knuselsket av en hund. For denne gangen slapp jeg unna.

Samson, puddelen vi har pleid å passe, er jo helt vill etter meg. Men nå kan jeg få litt fred, for denne gangen er det Mannen som er hovedpersonen i Bonos liv. Ja, helt til Matmoren er tilbake.


Innen da, skal han få lov til å bli skjemt bort her hos oss.

Men vi holder ham og pus unna hverandre. Gamlemor orker ikke denne turbofarten, og vi vil helst levere ham tilbake, like hel.

Her er det lørdagsjobbing som står for tur.........men om en uke, skal jeg gjøre noe helt annet!

7 kommentarer:

Miri Vandre blandt ege sa...

Så bliver der liv og glade dage :)

BrittB sa...

Høres ut som den hunden har en herlig "ferieuke"!
Ønsker deg ei fin-fin helg!

Gitte sa...

Han er fin :-) Ligner min første hund, jeg havde som barn.

♥ Hannele på Hisingen sa...

jättesöt!

Lin sa...

Saa moro, vi er ogsaa hundepassere i denne helg, men de er i hundegaarden deres. Er det en Pomeransk?????? Soet ser den ut. Og hva har du stelt istand for neste uke???????

Fru Tunheim sa...

Håper du hadde en fin dag jobb og nyter lørdagskvelden.

Helle sa...

Ja hund og katt er ikke alltid en god kombinasjon. Vår lille hund har respekt for katter. Hun er veldig nysgjerrig, men har også erfart at man ikke skal tulle med noen som har så skarpe klør. ;)

Nå lurer jeg jo på hvor du skal? Hm, tipper enten København eller Spania? Det er godt å komme seg bort og få litt miljøforandring, - selv om det bare er Kragerø eller Trondheim. Det gir påfyll. :)

Strikkehelgen kostet meg en hel del energi, (3 dager faktisk), men ga meg utrolig mye tilbake i forhold til inspirasjon og glede som jeg kommer til å leve lenge på.

Kos deg med hunden og resten av helgen din. :)