Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 21. mai 2015

Home sweet Home

Morgenkaffen på plass

I går kveld kom jeg hjem, etter 10 deilige dager i Spania.
Mens gårsdagens morgenkaffe så slik ut
Nyter den fine utsikten med kaffen og morgenhår ( kimonoen i silke har jeg fått av min søster som reiser verden rundt på jobb)

For å illustrere klimaet, har jeg laget denne

Den øverste tok jeg nettopp. Ikke akurat oppløftende, da hverdagsantrekket bestod av singlet og skjørt, tilbehøret var solbriller og sandaler.

Det underste bildet tok jeg for nesten en uke siden, og da forstår du vel hva jeg mener?
Tykke sko og ulljakke var ikke akurat det jeg lengtet mest etter, kan man si.

Men så begynner hverdagen igjen. Og slik skal det være. Heldigvis har jeg fri i dag, så jeg kan få pakket ut kofferten, og styre litt her hjemme igjen.
Pus ligger fornøyd ved siden av her. Matmor har nok vært litt savnet......

Jeg har mange fine bilder fra ferien på lager, som jeg bare MÅ vise. Men de kommer i et annet innlegg
I mellomtiden kan du nyte dette her

5 kommentarer:

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Gode ferieminner er herlig å ha med seg når hverdagen kommer!!!

ANNEPÅLANDET sa...

Ser ut som du har hatt en deilig ferie, Sylvia! Og det kunne sikkert trengs, så mye som du jobber :-)
Skal snart en tur sydover vi også, jeg gleder meg så utrolig. Men først et par uker til med håndverkere i huset. Ha en riktig fin dag!

Miri Vandre blandt ege sa...

Velkommen hjem til hverdagen :) Og heldigvis er du også så god til at skabe dig en rigtig dejlig hverdag :)

Madame sa...

Velkommen hjem, Sylvia! Det må have været dejligt med 10 dages ferie i det lune, klima. Så fine billeder du viser! Klem

Helen sa...

er det rart endel nordmenn "flykter" til varmere strøk?
Niks, jeg er en av dem selv.
Ble lei kulde, regn, snø, grått...osv

Nydelig det siste bildet ditt her, Sylvia :)