Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 15. mai 2015

50 år

Ikke jeg, ikke enda iallefall......
Men mine foreldre, som har gullbryllup i dag 15.5.15
Et vakkert ungt par

Slik ser de ut nå
Jeg er stolt av mine foreldre. Like flotte er de, 50 år senere.

Mens min mor har vært hos legen ( hun blir godt fulgt opp, og det koster flesk) har papsen og jeg spasert på strandpromenaden her i Fuengirola

Litt shopping til folket det hjemme. Masse deilig sommertøy i flotte farger. Noe til meg også.....
Men en liten rast må også til.
SANGRIA til folket, hi hi.....

Kanskje litt skummelt nå i denne varmen. Det går nok mot 30 grader i dag. Endel vind, så man merker ikke så mye til det.

Og nå kjøpte jeg meg nettopp en flott klokke, GUCHI  med bling bling. Ikke meg egentlig , men man skal jo ikke gjøre det samme hele livet.

Så skal det feires GULLBRYLLUP i kveld.
Hasta Manana.

12 kommentarer:

Lin sa...

Hjertelig tillykke med dine foraeldre. Hvor er det flot, og hvor er det dejligt du stadig har dem begge. Nyd dem i fulde drag, for ens foraeldre lever aldrig laenge nok. Stor klem

Fríða sa...

til lykke med dine forældre, flotte unge mennesker. håper din mor snart blir frisk så hun også kan nyte ferien lidt.
kh.fra Island
Frida

Ellen sa...

Tillykke med dine forældre. God fest.

Liv V. sa...

Hei. For noen flotte foreldre du har! Ser ut som din mor og jeg hadde prikk like brudekjoler. Vi giftet oss i -62. Det var morsomt å se. :)) Håper det går bedre med din mor, at dere har fått feiret den store dagen.
Ha en flott 17. mai, uansett hvor dere er.

Gitte sa...

Hold da op - 50 år. Det er mange! Og de er stadig et rigtig flot par. Tillykke med dem.

Sikken masse skønne billeder af mad, blomster m.v. Uha - man kommer til at længes efter sol og sommer.
Kunne sagtens forestille med på en solstol med sangria......

Jeg vil sige at vejr mæssigt har du truffet det helt rigtig valg (Saltum/Spanien). ��

Rigtig god fest, og fortsat god ferie.

Lisbeth sa...

Fantastisk!! 50 år! Det står det respekt av. Så gøy å få lov å være med å feire :) Og jammen er du heldig som har dem begge enda <3 Nyt ferien :) Klem

Helen sa...

Først, hipp hurra til dine foreldre, tenk 50 år !! Det er en bragd i disse dager, tror jeg :)
Hvilket herlig bildet av dem, de ser jo sååå unge ut på bryllupsbildet !! Men, den gang giftet man seg vel yngre? Min mor fikk meg da hun var kun 24, som jo var mer vanlig for 49 år siden...hehe...

Åhhh,så frister du med sangria !!
Vet du, det har jeg ikke drukket på mange, mange år......

Ønsker dere en flott feiring !

Helen sa...

PS; glemte å si:

Moro å se deg i kongeblå singlett !
Kler blått serru :)))))

Barwitzki sa...

Så fint gullbryllup og så flotte mennesker. Hjertelig tillykke og en stor HIPP HIPP HURA :-)))
Ha riktig god ferie. Klem fra Viola

Fru Tunheim sa...

Å så flotte foreldre. Heldige både du og de. Og gratulerer med ny klokke. Det er alltid stas og så ser det herlig ut med sol og varme da.

Hannele på Hisingen sa...

Trevligt! ♥

Helle sa...

Gratulerer med flotte foreldre og dagen i dag. 😊 Nå måtte jeg en tur innom bloggen for å sjekke hvor du hadde reist. Nyt ferien din og kos deg. Høres ut som om du får med deg noen små skatter i kofferten, eller ferieminne som de også kalles. ;)

Spania og varme hørtes ut som et godt alternativ til en vind- og regnfull 17.mai på Østlandet. Dropper faktisk bunaden i dag,(første gang på ? År), og ser heller barnetoget på tv med strikketøy i stedet for.