Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 9. april 2015

Vitamin Boost

Første jobbdag etter Påsken var i går. Deilig å være tilbake i Hverdagen igjen.
Da var det også siste Strikkecafe før sommeren. Altså, en ekstra lang dag.

Til "middag" i går ble det inntatt masse kaker, derfor trenger jeg noe skikkelig for kroppen i dag
Rykende HOT kaffe og Smoothie

Smoothie laget av frosne skogsbær, eple, ingefær og eplejuice. Mmmm....et skikkelig vitamin boost!

Desverre fikk jeg ikke tatt bilder på Strikkecafeen i går kveld. Men vi var rundt 30 stk, litt færre enn vanlig, men desto hyggeligere. For da får man tid til å snakke med alle.
Takk til alle dere som kom.

Men jeg fikk tatt et fint bilde av min skjønne kollega Rigmor, som hadde sin rykende ferske Nancy- kofte på seg i går. Jeg elsker hennes sammensetninger av farger
Rigmor med SIN verson av Nancy Koften

Hun har strikket den i Tynn Alpakka (DSA) Er den ikke flott?

Vi har fått nye Bomull og ullpledd fra et Svensk design, men designeren er visst Islandsk.
Du kan vel se hvilke farger Rigmor ønsker seg?

I dag skal jeg style, og lage nye utstillinger. Gleder meg til å dra på jobb!

Og i morra er det allerede helg igjen......da får jeg koselig besøk. Men det kommer vi tilbake til.
Ha en fin dag

9 kommentarer:

Monica Gullesen Hansen sa...

Her er det bare glede og energi å hente. Herlig innlegg. Og for en nydelig Nancy, er nok en av de fineste jeg har sett. Kos deg på drømmejobben

Sommertid sa...

Så herlige farger det var her idag, fra drikke, pledd, garn, og Nancy kofte.

Ja, du må nok ha drømme jobb, med å få være med på å style, kjenne/se på garn og styling av butikk.
Kos deg videre disse vårdagene !

Ruths datter sa...

Den koften ble flott. Nydelig fargesammenstning. Høres ut som om du koser deg på jobben.
klem

Lin sa...

Det skulle vel ikke vaere orange???? lol.
Nancykoften er saa flot. Spekulerer paa om jeg ikke skulle gaa igang med stjerneruten.

Gro sa...

Det er så hyggelig å være på strikkekafe med deg og Rigmor! Takk for inspirerende og livlige kvelder og selvfølgelig din fargerike blogg 😃. Gleder meg allerede til høsten, men skal nyte sommeren som kommer først ☀️.

Fru Tunheim sa...

God helg til deg. Håper den blir fin.

Maya sa...

Jeg syns dine fargesammensetninger er helt nydelige, sitter her med morrakaffen og får plutselig fryktelig lyst på smoothies! Her begynner også ting å komme i gang igjen etter påska, men her i London skifter skatteåret den 5. april (forstå det den som kan) så vi har nettopp vært igjennom varetelling og oppdatering av innventar. Det var fryktelig slitsomt, men plutselig gikk det opp for meg hvor mye ‘større’ butikken har blitt. Nå håper jeg på en litt mindre hektisk fredag, og så er det frihelg.

Helen sa...

Rigmors kofte er da helt i "dine farger" tenkte jeg...hihihihi
Super fin og herlige farger, og såklart teppet hun ser på er også i oransje :)

God helg fineste Sylvia !

Her er det hagen som står på timeplanene, har alt første utleien om 2 uker....uæææ....4 par som skal sykle rundt Bolsena......men, hagen nå uansett være fin.

Skål !

Rubia sa...

Søren! Missa vi vårens siste cafe. Sånn går det når damene drar på tur. Vi får komme sterkere tilbake til høsten.