Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 11. april 2015

I nattens mulm og mørke....

....ligger jeg i stuen i natt
Her skimter du dyna mi

Etter etpar timer med zzzzzzz (snork) som nabo i sengen, gikk ferden videre til sofaen i stua.
Flere som kjenner seg igjen, kanskje? Dette er nesten hverdagskost for meg, altså.

Nå er kl passert 05, og jeg har da allerede shinet opp kjøkkenet, etter fredagskveldens NACHOs, som sønnen disket opp med, mens teen stod å fikk godgjøre seg. Så nå er oppvaskmaskinen full igjen, og står å vasker, mens jeg håper på å bli søvnig av lyden.

Jeg har også fått smurt inn føttene med fotkrem, spessiellt stortærne, som lider litt om dagen, med store sprekker. Sånn er det jo når man trasker til jobb hver dag, og går hele dagen på jobb.
Skulle nok vært flinkere, å hatt noen sko å bytte på da, men men......

Ja, altså, når man ikke får sove, så er det best å bruke tiden til noe fornuftig, er det ikke?

Forøvrig var jeg i dette humøret tidligere i dag
På jobb blant garnnøstene

Og en søvnløs natt skal iallefall ikke ødelegge for frihelgen min.
Ha en fin lørdag, dere.

12 kommentarer:

Anne sa...

Gyseligt Ikke at kunne sove for ZZzzzz. Sikke meget du har nået her til morgen...god weekend Sylvia :-)

AnnetteK sa...

Håper du får sovet litt mer etter hvert.
Ønsker deg en riktig så god frihelg.

AnnetteK sa...

Håper du får sovet litt mer etter hvert.
Ønsker deg en riktig så god frihelg.

Helen sa...

En sjelden gang befinner jeg meg også på en sofa, eller gjestrommet....etter først å ha prøvd å få mannen til å legge seg ett annet sted, men det nekter han.

Men, stort sett går det greit, og jeg sover til slut, men tar ofte lang tid før jeg sovner. Liker meg jo best i sengen min..hihihi

Håper helgens søvn blir bedre !

Dagen blir uansett lang, og du har alt fått gjort masse !!

Kos deg, så håper jeg været er bra - og hvil dine føtter :))

♥ Hannele på Hisingen sa...

nu har ju den ljusa tiden kommit med långa kvällar ♥
Kram

Ruth sa...

Hei. Så hyggelig at du har bloggen fremdeles. Måtte bare legge igjen et "hei". Klem.

Anonym sa...

Da har du iallefall noe godt i vente når du ankommer vårt Paradis om Ca 1 måned .vi storkoser oss

Farmors sa...

Så flott at du gjør det beste ut av situasjonen :) Men det er en enkel affære for din sengenabo å skaffe seg en anti-snorkeskinne. Jeg har en venninne som jeg noen ganger er på tur med som har en slik skinne. Hun snorker ikke med den i munnen - uten den snorker hun så ingen får sove. Så det er litt ego å ikke gjøre noe med det...snakk med tannlegen ;)

Lin sa...

Godt du kan bruge din tid positivt. SNorkning kan vaere saa irriterende. Tog han hintet du gav ham som aprilsnar haha???
klem

siddisisalou sa...

Kjæreste deg !
Føler absolutt med deg ! Godt å se at du får gjort en hel masse før du går tilbake til sengen og sover ekstra lenge med god samvittighet. Ørepropper hjelper ikke det ? Jeg har alltid noen for håndn...... ;-)

Sisselshverdag sa...

Hehe, gjesterom er fint i aånne anledninger :D :D
Håper du nyter frihelga :D Fortsatt en dag igjen :D
Har frihelg jeg også, skikkelig fri helt uten planer :D

Rubia sa...

Jeg hadde det slik tidligere. Nå er det nydelig, stille og rolig hver natt. Bare vinden som blåser rundt hushjørnet. Det er godt å sove i fred. :O)

Håper du har hatt en super helg så langt!