Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 1. april 2015

Da ble det PÅSKE

....for meg også
Påske-te med masse godbiter i ( sjekk etiketten , da )

Da var dagens jobb unnagjort, med masse å gjøre, så dagen gikk fort, og trivelige kunder, som kjøpte garn til påsken.
Jeg har vel sovet TRE TIMER i natt, og kjenner at kvelden ikke blir så lang.........derfor koser jeg meg med varm te, innkjøpt for Påsken, og drikker IKKE kaffe, som jeg så gjorde altfor sent i går kveld, sukk.
Det, og en snorkende Mann, gjorde natta litt lang for min del.

Har DU blitt lurt i dag da? Ja, for det er 1 april, vet du.
Jeg har blitt prøvd lurt av resten av gjengen min, men den ferska jeg med en gang.
De sendte meg nemlig bilder av en Camping-vogn, og sa den var blitt kjøpt inn, så da var alle feriene sikra fremover......

For dem som kjenner meg, er jeg verken frilufts-liv typen med telt, og iallefall ikke Camping-interessert. Jeg er nok mere Hotell- typen, må jeg nok innrømme å si.

I retur, sendte jeg en beskjed til Mannen om at time for snorke-operasjon var booket på øre-nese-hals, etter påsken. Jeg tror han skjønte spøken, men at han nok tok hintet, hi hi

Garn innkjøp IGJEN
Yes, jeg har vært på Søstrene Grene

Jeg måtte bare teste ut deres Bomullsgarn til et prøveprosjekt jeg har hatt i tankene lenge. Det skal testes i Påsken, sammen med kremt.... alt det andre jeg holder på med for tiden.


Pus og jeg ønsker dere alle en GOD PÅSKE!

10 kommentarer:

Lisbeth sa...

Åh, jeg vet ALT om våkenetter pga snorking ja!!! Nå ligger han med pustemaskin og på eget rom ;) Nattesøvnen min er reddet!! Jeg har også mange prosjekter på gang nå i påska, får se om jeg blir ferdig med noen av dem :) Ønsker deg en super, duper påske - kos deg med dine :) Klem

Gro sa...

Gleder meg til å se prosjektene dine.
Ha en riktig god påske fylt med glede og masse sol 🌞.

Fríða sa...

Bliver spændende at se hvad du får ud af det fine garn, ha en dejlig påske!
kh.fra Island
Frida

Sisselshverdag sa...

Ønsker deg en flott påske, håper du får mange timer i sola med strikketøyet ditt :D
Jeg rømmer til gjesterommet når det durer for fælt i nabo-senga ;)
Har 3 dager påskefri før jobben igjen kaller, helt greit og det beste er at familien min fra Sunnmøre kommer på besøk. Alle sammen :D
Påskeklem fra meg <3

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

God påske til deg også Sylvia!!! Nydelige pus!!!! Håper du får hvilt, spist masse sjokoladeegg og strikket!!!

Lin sa...

Ogsaa rigtig god paaske til dig og dine. Campingjoke, godt forsoegt haha, jeg synes nu din var lidt morsommere. Men Ok en snorkende mand er ikke sagen SUK. min snorker ogsaa iblandt, og det + naboens babys nattehyleri giver nogle gange nogle meget korte naetter.
Klem

Barwitzki sa...

Hi hi jeg hadde sende lille snømann,
men det var ikke første april spøk...
det var ekt :-))) 5 cm snø...
er det mulig...
Ha en riktig god påske med dine Sylvia.
Håper solen kommer. Klem fra Viola

Fru Tunheim sa...

Ønsker deg og dine en fin og fredelig påske!

Madame sa...

Åh så herligt med aprilsnarren, Sylvia! Her er det en tradition, at aviserne har en aprilsnar den 1. april, og jeg så fx, at man nu kan få bragt varer ud med drone til taget på sit hus :-)
Ønsker dig nogle rigtig dejlige påskedage, klem!

Anne sa...

Også god påske her fra mig...stakkels dig med al den snorken ( også når du sover i rum med mig ;) )
KNUD herfra :-)