Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 13. mars 2015

Ny utstilling, og God helg!

I går var jeg i farta, og da laget jeg nye vindusutstillinger i butikken.
Koooos i sofaen til Påske

Du kan tro jeg styra villt, med å dra denne sofaen fra ett vindu til et annet.

Pledd og puter er fra Røros Tweed. 
Putene er i det nye designet til den Franske designeren Inga Sempe. Navnet på dem er Giboulee, som på Fransk betyr sterkt regn i Mars. Vi har også pledd i dette designet.
Hun blander farger man vanligvis ikke tenker går sammen. Jeg er jo tilhenger av den filosofien.

Gull og messing hører med til den gule påsken

En sen frokost hører til
Wik & Walsøe sin Alv serie er like populær. Nå, med te-krus og eggeglass


Det ble litt hytte-feeling nå, ikke sant? Med reinsdyr sitteunderlag, kan man jo sitte utenfor i solveggen for å spise lunch.

Vaffel!!!!

Yes, herlige gryteunderlag, som er like fine til pynt, som til bruk.

Og så har jeg spart det beste til slutt

KAUNI garn i alle regnbuens farger!!!!!

Hva med å strikke en kofte i Kauni og Finull??? Det blir superfint!

Eller et kjempedigert sjal. Jeg bruker mitt Kauni-sjal hver dag, som pledd i sofaen. Verdens beste.
Og når man har vasket det, er det deilig og mykt.

Her sitter vi med kaffekoppen i sola
......når vi er på jobb.



Men nå har jeg helgefri, så GOD HELG alle sammen.

9 kommentarer:

Monica Gullesen Hansen sa...

Smashing butikk i disse dager hos deg med andre ord! Riktig god fri helg!

Fru Tunheim sa...

Så vårlig og fint du har fått det i butikkutstillingen og litt sol i tillegg gjør susen....

Ha en strålende fin helg.

Sommertid sa...

Fresht og fint. Og mye bra inspirasjon både til pynt og til bruk.
Kauni er nok noe som må prøves ut.

Nyt sol og frihelg !

Ruths datter sa...

Så mye lekkert her var da. Du er flink til å style Sylvia. De krusene på bilde nr to er så flotte. Kos deg i helga frue.
Klemz

Strikkeheksen sa...

Sikken en flot udstilling Sylvia - du kan bare det der 😊 Jeg elsker kaunigarnet og er lige nu i gang med en lang cardigan - det bliver nemlig så lækkert efter vask, men jeg kan altså også godt lide strukturen inden ☺ ha en dejlig weekend Sylvia - vi skal besøge gode venner i sommerhus med tid til masser af strik og lange gåture i det smukke solskinsvejr, vi har her - det bliver herligt 😊

♥ Hannele på Hisingen sa...

älskar våfflor ♥
kram

Gro sa...

Her var det mye vårlig og fint!

Ha en riktig god solskinnshelg 🌻

Gitte sa...

Dejlig inspiration - ser alt sammen fantastisk ud. De 2 hvide borde foran sofaen faldt med det samme i min smag. Kaldte på manden.
Han mener ikke lige det er noget :-) Pokkers også at man ikke altid selv kan bestemme :-) Nu er det jo heller ikke fordi vi trænger til nyt sofabord.

Jo - det var absolut noget med en model i Kauni og finuld!

Lin sa...

Den butikken din er faaaarlig. Kan jeg faa flytte inn??????