Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 8. mars 2015

Kvinnedagen

8 mars i dag, altså.
Da passer det å vise frem det nyeste fra Oleana.
Vi er de første i landet som har fått tøyet i butikk
Hvem av disse er DEG?

Oleana er en av de få som fremdeles produserer tøyet sitt i Norge. Det er eksklusive plagg i ull og silke, som holder i årevis.

Brunt, beige og grønne nyanser

Tøyet kan du style slik at det passer din stil. Og tilbehør er viktig.


Jeg tok bilder samtidig som jeg stylet, innimellom fullt kjør med kunder. Her må ting være på plass til førstkommende tirsdag.
Da får vi besøk av Signe, gründeren av Oleana, i løpet av dagen. Så, hvis du vil treffe henne, og ta en prat, er hun i butikken fra kl.14-16.

Og siden det er kvinnedagen i dag, er frokosten ganske grei
Sterk, varm kaffe, og favorittgodteriet mitt, Marsipanegg.

Ha en fin dag i dag, alle kvinner.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en fin dag til deg også og takk for inspirerende blogginnlegg. Hilsen Hilde:)

Helen sa...

Takk for en deilig start på en lat søndag....!

Skjønne farger, og jeg blir aldri lei av å se Oleana farge kombinasjoner. Virkelig inspirerende hvilke farger som brukes.

AKkurat da du spurte hvilke farge er deg....falt blikket veldig lenge på en av de i mørk rosa farger.....tror jeg hadde valgt ett av de antrekkene.....

Digg frokost, her er alt marsipan pølsene (tatt med fra Norge) spist opp for lengst ! Så det blir toast med egg idag.....greit det og, dog kunne jeg valgt, hadde jeg tatt rosa påske egg...nam nmnmmmm nyt dagen fine deg :)

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Gratulerer med dagen!!!! Oleana er geniale i både design og fargebruk. Og så høy kvalitet er sjelden kost!! Mye strikkeinspirasjon å hente hos dem :-)

amo sin blogg sa...

Gratulere med dagen og med flotte Oleana-klede i butikken.
Eg har ei jakke derifrå, velbrukt fordi eg lika den så godt !

Klem frå Anne-Mar

Lin sa...

Ogsaa rigtig god soendag til dig og god kvindedag.
Klem

Janna sa...

Takk for hyggelige ord hos meg i dag, og gratulerer så mye med de vakre Oleana-plaggene i butikken din.
Kunne virkelig tenkt med en av de korte strikkejakkene - i lyse, duse farger, pluss tilbehør.

Ha en fin kvinnedag, du òg.

Britt-Unni Pedersen sa...

Oleana er kjempefint. Jeg har kort jakke med vest i grått. Ull og silke. Så har jeg sjal fra Tyrihans. Og tilskutt en lang ulljakke. Årgang 1997 tror jeg

Vibbedille sa...

ÅÅååååå DE egga er HIMMELSKE!!!! Det er de Anthon Berg sine ikkje sant??? Åååå eg så de på butikken på fredag, men tenkte NEO, nå får eg jammen vente til påskeferien hehe Ja for eg hadde gafla i meg hele posen UTEN å dele hehe SÅÅÅÅ gode syns eg de er hehe :)

Vettu hva? Rarat du nevner Oleana, eg har ganske mye garn som hun eg fikk de av kalte Oleana Garn, det er tynt og lekker og eg har aldri egentlig brukt det. Hun som eg fikk det av døde nylig (Bloggvenninne) og eg har så lyst å strikke NOE av det liksom ;) Men vet du om det finne noe som heter Oleana Garn nå? Som er i salg? Hadde vært kjekt å visst :)

Ok, NY uke i morgen, min uke starte med en KLOKKETIME hos legen hehe Jepp, me skal skravle vettu, må til bunns i diverse og eg håper me finner utav det hehe EG har LEST masse om temaet så kanskje eg DA skjønner hva han sier hehe

KOS deg Sylvia og ha en strålende mandag :)

Go`klem Vibbedille :)

Elisabeth sa...

God morgen, Sylvia.
Da er kvinnedagen over. Min søndag ble brukt på jobb. Derfor har jeg søndagen min i dag, - på mandag :)
Ang Oleana jakker syns jeg de er vakre både i mønster og farger. Har ingen selv. Vet ikke om jeg vil kjøpe en selv noen gang heller. De er jo ganske kostbare. Skulle jeg vært så heldig å valgt en, tror jeg det måtte blitt en kort modell i røde nyanser.

Ha en finfin mandag og ukestart, kjære du.
PS! Har andre planer denne onsdagen. Strikkekafe´får bli en annen gang. Men tak for at du informerer meg.

Rubia sa...

For en nydelig frokost da! :O)

Anonym sa...

My daughter, Helen, sent me a link to your blogg so that I could have a look at the beautiful Oleana jackets! I already have 2 long Oleana jackets, one in blue and the other in grey colours (the new one that came out last year). They really are beautiful, and I have decided to buy another one this year when I visit Helen! This time I think I will buy the pink long jacket!

Lisbeth sa...

MMMM, for en deilig frokost :) Helt etter min mage ;) Den blå Oleana synes jeg var finest! Uff, jeg og blått..... gir meg vist aldri med det... Håper kvelden blir god og at du får senket skuldrene skikkelig. Nyt vinen :) Klem