Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 3. mars 2015

En fin dag

I dag har jeg hatt fri, og spist en deilig lunch med en venninne, på dette stedet
Elvebredden cafe

Det er et nystartet sted, som har blitt veldig populært.
Da jeg tok bildet, var kl 11, og da var det såvidt noen der. En time etterpå, ved Lunchtid, var det helt fullt!

Og bare se hvilken lunch vi spiste
Hjemmebakt brød med ost og skinke, servert på en fjøl

Det var noe annet enn et horn med ost og skinke, det er helt sikkert!
Mulig jeg må gå til innkjøp av småfjøler, og servere smørbrød på dem heretter......

Ja, du ser vel hvor drømmende jeg ser ut på dette bildet, hi hi

Og venninnen jeg spiste lunch med, hadde fødselsdag i dag
Min vakre venninne

..........som nå er den heldige eier av den fnugglette rosa lua, fra forrige innlegg.

Etterpå dro vi hjem til meg og drakk Smoothie og strikket litt.
En fin dag



7 kommentarer:

Tanja sa...

Ser veldig koselig ut, Sylvia :) Og for en deilig lunsj da! Heldig venninne som fikk så fin lue :)

Barwitzki sa...

Veldig fin bursdag-koser :-)) Gratulere venninne... så hyggelig dere hadde.
Ha en god kveld fortsatt.
Klem

Helen sa...

Så artig konsept da - typisk norsk,
og herlig med fjøl !! Ikke rart dette har blitt ett populært sted.

Er så koselig med venninne lunsjer, gull verdt syns jeg.

Tenker hun ble glad for luen :))

PS, veldig fint (drømmende) bilde tatt av deg !!

Vibbedille sa...

Satt du i gyngestol?
Skikkelig stilig med mange gyngende gjester! Far min og eg spiste stort sett alltid kwells på fjøla, skikkelig koselig, men det var sånn fjøl som me dro ut som ei skuffe og me satt på hver vår krakk *Gode minner* :)

Den lua i rosa var skikkelig lekker ;)

KOs deg og ha ei fortsatt flott uke :)
Klem Vibbedille ;)

Rubia sa...

Det så ut som en plass verdt å sjekke ut. Godt du er "prøvekanin".

Madame sa...

Hvor ser der hyggeligt ud og sikke en skøn lunch - eller frokost som vi siger her. Heldige veninde som fik så fin en hue!

Muskats blog sa...

Ah, så koselig. Og hva er vel bedre enn nybakt brød?