Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 1. februar 2015

Rolig søndag....

Etter en hektisk dag på jobb i går, var det hjem for en rykende varm kaffe
Varm kaffe er avslappende

Av med smykker og skjerf, og bare synke ned i sofaen, med kaffen og yndlingssjokoladen, mmmmm...

Før jeg dro hjem, var jeg på handletur, og fikk med meg nydelige, crispy TULIPANER, som skaper stemning i heimen
Mine farger

Jeg har vært litt sliten denne uken, så det har ikke blitt så mye strikking som jeg gjerne ville.
Men i dag er det SØNDAG, og ingen planer, så jeg regner med det vil bli strikket endel i dag.

Det er vanskelig å velge, for jeg har jo endel prosjekter liggende, men STRIPE-prosjektet blir mer og mer spennende, så jeg tror jeg velger det i dag, så langt det lar seg gjøre.
for pus skal også ha litt kos

GOD SØNDAG folkens.

17 kommentarer:

Lene Frandsen sa...

Det er dejligt med sådan en søndag. Bare nyde hvert sekund, drikke kaffe, strikke (eller læse) og hygge med katte og hunde.

Her skinner solen i dag, en sjælden gæst denne vinter, så efter frokost drager vi en tur ud til vandet. Jeg savner havet, når jeg ikke har været dér et stykke tid.

Ønsker dig en fin søndag, min ven.

Knus

Lisbeth sa...

Her nytes også formiddagen :) Ikke noe stress og mas her i dag! En nevø fylte år i går, så bursdagsfeiring blir det senere i dag, men det er bare kos. Nå er det kaffe og strikketøyet som skal prioriteres ;) Kos deg masse med en fridag :)

Anne sa...

Dejlig søndag du har...også her er der håndarbejde på programmet, jeg hækler en to aber mere :-) og følger Dittes fly på nettet, på vej til LA...kaffe? Lige om lidt :-)

LivM sa...

Takk for hyggelig kommentarer på bloggen min. Jo jeg har kjøpt kofteboken og ja jeg strikker tilbake fra retten! Her er det også en rolig søndag. Ute er det et lett snødryss og jeg skal etter hvert kjøre barnebarnet mitt til en avtale. Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

Lin sa...

Ogsaa rigtig god soendag til dig.

Miri Vandre blandt ege sa...

Dejlig søndag til dig Sylvia :)

Madame sa...

Dejlige billeder fra en hyggelig søndag hos dig!
Jeg har været på café med en kær ven og har taget mig selv i nakken og er begyndt på et motionsprogram.
Ønsker dig en rigtig god dag, klem

Gitte sa...

Her er det også en afslapningssøndag. Sådan en rigtig dejlig en med strikketøj.

Det kan være svært at vælge strikketøj ind i mellem....

Fortsat god søndag.

Humlehagen sa...

Herlig med slike søndager med følelsen av å eie sin egen tid. :)Ønsker deg god søndagskveld! :)

Siddis back home sa...

Så herlig, her har vi hatt en koselig søndag også, ha en fin kveld hos deg, klem fra meg

Siddis back home sa...

Så herlig, her har vi hatt en koselig søndag også, ha en fin kveld hos deg, klem fra meg

Siddis back home sa...

Så herlig, her har vi hatt en koselig søndag også, ha en fin kveld hos deg, klem fra meg

Helle sa...

Hei Sylvia,

Jeg håper du har fått den søndagen du ønsket deg. Stille, rolig og med strikketøyet.

Selv har jeg brukt litt tid på bloggen før mannen og jeg tok med oss bikkja ut på tur. (Hun er litt for tung nå og trenger ekstra trim). Til tross for at snøen har lavet ned her i dag har det vært en deilig ute-dag. Vi merker jo at dagene blir lysere, noe som er nesten som medisin i seg selv.

Bake gjorde jeg faktisk også på fredag. Kanelboller, - tenker alltid på deg når jeg lager dem. :)

Men nå er det snart siste episode av "kampen om tungvannet" = strikketid. Nyt resten av søndagskvelden. :)

Rubia sa...

Siden det var snøstorm på mine kanter i går, ble det stort sett innedag på meg også. Med kos og strikk.

Håper du får en god start på uka.

♥ Hannele på Hisingen sa...

Man ska hinna njuta ♥

Rosehagen sa...

Hei på deg.
Herlige bilder. Du er en fargerik dame;) Skjerf, smykker matcher så flott til kaffekoppen din. Det er lov å være sliten, lytt til kroppen din;)Håper du fikk ladet batteriene litt i går.
Vi "rømte" byen og dro på hytta. Hytte uten vei, vann og strøm. Og uten internettdekning. Heldigvis var mobildekningen så ok at jeg fikk fire minutter med han som befinner seg sørvest i Etiopi;)Godt for mammahjertet;)
Nå er det mandag og lanke ark.
God uke til deg;)
Klem fra Ann-Mari

Fru Tunheim sa...

Tullipaner er balsam for sjelen på denne årstiden...