Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 18. februar 2015

Omgitt av farger

Fem om dagen
Fargerik frukt

Som jeg har nevnt, har jeg dilla på Smoothie, og lager det hver dag til frokost.
Jeg har aldri vært flink til å spise frukt. Kanskje et eple om jeg er kjessen på noe. Og ellers er det jordbær og melon om sommeren.

Og når Smoothien matcher strikketøyet, ja da er det perfekt
Orange is the new Black

I går kveld matchet det jammen igjen
Earl Grey tea er favoritten

Trett og litt frossen etter en hektisk jobbdag, hva er vel bedre å tulle seg inn i favorittsjalet/pleddet, med en varm kopp te. Mmmmmm.......
Og selvfølgelig, med strikketøyet on the side.

Ha en god dag der ute.

8 kommentarer:

Vibbedille sa...

ÅÅååå FOR noen STRIKKETØY!!!! Sitter bare her å stirrer eg! Ååååååååå du hildrande du :)

Frukt derimot spiser eg egentlig veldig lite av.....KAN bli en banan i ny/ne MEN da skal eg være VELDIG sulter, ja og en mandarin i jula :) Jordbær og vannmelon er SNOP og det "lever" eg nesten på om sommeren ;)

KOS deg og ha en deilige dag ;)
Her plasker det ned! hihi

Go`klem Vibbedille :)

Line Kristine sa...

Farger er bra! Og når smoothies/te til og med matcher strikketøyet - da snakker vi gjennomført! :)

Britt-Unni sa...

Det er nydelig med smoothies. Jeg spiser ikke frukt, så det er derfor jeg lager smoothis hver morran.

Rubia sa...

Smoothies er helt nydelig. Jeg lager det rett som det er selv.

Heia, heia!
Men jeg tror jammen Lykketrollet slo deg ang. det sjalet. ;O)

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Farger er sunt til både innvortes og utvortes bruk :-) Hold fast i den oransje - flott farge!!

Helen sa...

Så fin oransje farge du har på pinnene nå, genser på gang?

Ja, earl grey te er også min favoritt, og drikkes hver morgen, året rundt !

Moro at du har fått dilla på smoothie, så sunt og fin måte å få i seg frukt.

Må vel finne frem den maskinen min, og kanskje starte på med smoothies, men maskin er i et skap på Villa'n ... tror den skal få prøvd seg ti påske, ja

Strikkeheksen sa...

Jeg er også vild med Earl Grey - køber Chaplons (de har en te-salon i Tivoli i Kbh) Earl Grey som er rigtig god :-) Og det er altså en lækker orange, du har gang i - sjovt at følge, hvordan du skifter favoritfarve indimellem :-)
Lillefrø er mit kælenavn til den lille skattepige og hun kan ikke så godt hedde noget andet - heller ikke selvom hun efterhånden er blevet en stor, fin plante ;-) - så det bliver hun nok ved med at hedde :-)

Elisabeth sa...

Og lekkert mykt sjal på gang igjen ser jeg. Skal det matche den nye jakka med den oransje stripen kanskje? Kult!