lørdag 7. februar 2015

Har du husket garn til helgen?

En av garnreolene mine på jobben. Får meg alltid i godt humør.

Og så har vi byens beste utsikt
Her kan jeg stå på jobb, og nyte en kopp kaffe mellom slagene, og nyte fin sol og utsikt til elva og " Vessia".

I går felte jeg av de siste maskene på det grønne prosjektet. Da var det lov å kjøpe med nytt garn hjem, for så å starte på et nytt.
Men husarbeid og andre gjøremål står for tur, før jeg får lagt op nye masker. Men gjett om jeg gleder meg til det. Da skal nok husarbeidet gå i en fei!

Bomullsgarn til kluter, håndkler og sommerlige plagg.

Ja, fikk du med deg litt garn hjem i dag, tro?
God helg.

12 kommentarer:

Vibbedille sa...

ÅÅååååå kan ikkje eg bare komme til deg ei uke!!! Eg kan godt bare sove i den butikken altså-INGEN PROBLEM det hehe

Eg seriøst misunner deg sinnsykt hehe problemet mitt hadde vært at eg aldri ble ferdig med noe hehe Hadde bare shoppet og startet på nytt garn hele tiden hehe

Nå er det ei kofte som eg har utrolig mye lyst på, den kommer vist i Familien nå i februar. Den går i brunt, turkis, oker mm Mulig du har sett den-eg husker ikkje hva den heter, men AKK den er såååå lekker!! Tror eg må ta å pante noen flasker og spare litt hehe Kremt eg bestilte nettopp 6 501 Levis bukser hehe Jr, Ali og eg elsker de bukser og siden dette er bukser både eg og ALi kan ha i 10-15 år hehe er det likevel ikkje dyrt, verre med Jr som stadis vokser :)

Eg sitter her å koser meg med Dukkeklær eg mens StrikkeØnskelista bare vokser OG vokser hehe

KOS deg masse og ha en strålende lørdag :)

Go`klem Vibbedille :)

Monstermønster sa...

Ja, det ble med garn hjem idag, selv om jeg har mye garn hjemme. Hadde fått et gavekort fra strikkeklubben jeg reiser fra, og det var jo mest naturlig å kjøpe garn for, synes både jeg og dem.

Ruths datter sa...

Ja faktisk. Kjøpte babygarn fra OBS stormarked. !2 kr nøste. Ikke rart at humøret stiger med den arbeidsplassen du har.Ønsker deg en super helg.
Klem

Ruths datter sa...

DU...jeg fant oppskrift på de flettebåndene hos Tovepia. Ligger link på dagens innlegg.

Lin sa...

Kan man faa lov til aa flytte ind i din butik????????

Sommertid sa...

Mye fint i de hyllene der ja. Hadde bestilt meg garn jeg, som tok sin tid før det kom. Men idag var det i postkassa, lykke !
Så nå er det snart tid for litt kosing med pinner og garn, har vært en litt annerledes natt /morgen her, men nå begynner det å bli normalt.

Go helg !

mimouna sa...

Tror det hadde blitt farlig for meg å jobbe et sted der det fantes garn, hihi. Heldigvis har jeg rikelig på lager, for her er det snøstørm og lite fristende å g ut. Blir nok strikking i sofaen, har et par votter på pinnene.

God helg!

Anne sa...

Jeg havde garn på egen hylde til weekendens strik...så selvom jeg besøgte en garnbutik i dag, så blev der ikke købt garn :-)

Madame sa...

Skøn butik med en dejlig beliggenhed! Jeg er spændt på at se det grønne projekt, og hvad du skal til at begynde på.
Rigtig god weekend, Sylvia!

Line Kristine sa...

Til og med husarbeidet går fort når man har garn og nytt prosjekt som lokker etterpå :)

Lene Frandsen sa...

Nej! ;) Men her maler i dagligstuen, to af væggene, i en varm orange farve. Og der glædes.

Håber du nyder din weekend og stormen ikke er for stor.

Knus fra
Lene

Helen sa...

Alltid fristende å se hyller med garn i alle fine farger ! Ikke rart du blir fristet på jobb :)