Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 17. februar 2015

God morgen

God morgen

Deilig med en varm kaffekopp om morran....

Pus synes det er greit å følge med på hva som skjer på utsiden

VM- strikketøyet mitt er allerede begynt på, sist uke. Måtte jo det, da både en genser og en jakke ble ferdige
Riddari

To ermer er snart ferdige. Og siden jeg ikke får se så veldig mye av VM, jeg jobber hele uka, er det vel greit at jeg tjuvstartet ?

Jeg strikker i PUNO Petit igjen. For et herlig garn!

Ha en fin dag, der ute.

8 kommentarer:

Barwitzki sa...

Det blir en deilig genser.
Super vakre farger og herlig Rauma garnet. Ha en fine uke fortsatt.
Klem

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Digg å være inne i det kalde været!!! Ser ut til å bli en herlig genser!!!

Fru Tunheim sa...

God ettermiddag blir det jo nå på denne tiden.... Kaffe om morgenen er et must og jeg får helle i meg litt utover kvelden også siden jeg starter på jobb 15.30 i dag.

Ha en fin ettermiddag og kveld. Jeg tar meg 3-4 flyturer før jeg er tilbake på hotellet.

Lisbeth sa...

Skal si du har fart på pinnene om dagen! Kjempefin denne også :)

Gitte sa...

Øh VM - hvilket VM?????
Måske noget med ski, som vi ikke ser i Danmark.

Strikketøjet ser lækkert ud.

Madame sa...

Din genser er så flot, Sylvia! Og Pus er slet ikke til at stå for.
Ønsker dig en rigtig god aften!

Muskats blog sa...

God kveld :)
Kjempeflott genser ser det ut for å bli.

Rubia sa...

Jeg er på jobb selv og før myse innom VG innimellom og se om vi tar noen medaljer. Men selvsagt er det lov å tyvstarte på VM-strikken. ;O)