Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 28. februar 2015

En haug med kreativitet

Eeeeeendelig helg!
Tre uker siden sist jeg hadde en frihelg. Gjett om jeg nyter det!

Koser meg med en diger kopp kaffe nå på morrakvisten 
Er så glad i mitt nye krus fra MENT

Jeg ligger ikke på latsiden akurat, når det gjelder å starte opp nye prosjekter.
Her strikkes det på alt sammen.
Jeg har det ved siden av meg i sofaen, og bare bytter på det når jeg får lyst.

De andre synes det er et salig rot i hjørnet mitt. Men jeg synes det er Kreativitet, og MÅ bare ha det sånn.

Så, hva skal jeg strikke litt på nå, tro......?
Fin lørdag :)

11 kommentarer:

Barwitzki sa...

Det ser ut veldig god. Kos deg Sylvia.
... jeg har også... kaffe og strikketøy på sofaen. Vi hadde så deilig været siste dagene, men i dag er det kald og sludd... riktig fin med sofaen og ser ut :-)) strikking i hånden.
Ha en riktig god helg... hyggelig.
Og naturlig jeg liker å se hva du arbeide :-) Klem fra Viola

Line Kristine sa...

Klart det er kreativitet! :) Ha ei fin frihelg!

Monica Gullesen Hansen sa...

Ett bilde fylt av KOS!
Ha ei strålandes helg

♥ Hannele på Hisingen sa...

Fina färger ♥

Ann Tove sa...

Kjenner meg igjen der :-) mange prosjekt på gang på samme tid :-)

Fru Tunheim sa...

Jepp..nå er det herlig med frihelg! Hvilket merke og sort kaffekvern har du?

Anonym sa...

Det er akkurat sånn en skikkelig kosesofa skal se ut. Min sofa er også full av garn pinner og bøker. Vi strikker på samme genser også , Riddari. Morsom strikking. Strikker i lett lopi så hær lukter det litt sau også :) Kos deg med strikkingen Sylvia :)
Anne Lene.

Madame sa...

Dit billede er fyldt med hygge, Sylvia.
Ønsker dig en rigtig god søndag, klem!

Gitte sa...

Det er svært at være kreativ uden at "fylde" (bedre ord end at rode). Synes også mit strikketøj fylder lidt vel meget til tider,........

Samtidig er jeg efter resten af familien - for de roder!!!!!!!
Hmmmmmm.......

Forskellen er vel at der kommer noget produktivt ud af vores rod. Der gør der bestemt ikke af Lises rod. Det hindrer bare at gulvet kan gøres rent......

Håber dit hoved får det bedre. Ærgerligt med ondt i hovedet mår du nu har en friweekend.

Meget fint krus. Jeg har forbud mod indkøb af krus 😀 (min mand). Men det er svært at lade være for der findes så mange lækre krus.

Tør slet ikke tænke på et besøg hos Porsgrund 😀 - sparegrisen skal være fuld!!!!!!. Det matcher jo mit stel. Jeg blander "kongelige" krus med de gamle juleplatter, og elsker at lede efter årstal som jeg "mangler" når jeg går på loppemarkeder.

Strikkeheksen sa...

Skønt med sådan en tøsetur - og I nåede jo alt det dejlige - kaffe, god frokost og hyggeligt selskab :-) Håber din hovedpine har fortaget sig!

Hvor blev dine "porcelænsvanter" fine - det er længe siden, jeg har set så flotte vanter :-)

Helen sa...

Sitter i Bolsena nå, og humrer når jeg leser meg "bakover" her hos deg....du og alle dine prosjekter altså !

Du er og blir helt rå på strikke fronten :)

Og ja, sjal får man ikke nok av, og vet du hva det jeg har startet på ligner da veldig på "dine" sjal, med unntak av kantingen som skal strikkes til slutt.