Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 17. januar 2015

Jeg slapp ikke unna

....en Forkjølelse!!!!!
Varm te, urtepastiller og tørkepapir.

Med varme sokker under pledd-sjalet mitt, og en tykk strikkegenser, så håper jeg å finne varmen igjen, Atsjooooo!!!!!!!

Jeg har gått å fryst i hele dag på jobb, og jammen har jeg ikke klart å smitte min kollega også. Så jeg sendte med henne hjem litt tørkepapir, som jeg har bunkevis av.

Jeg har i det lengste prøvd å tolke signaler og motarbeide dem, men en forkjølelse kommer man ikke unna. Fryktelig irriterende altså.
Men, det beste er , at man godt kan være veldig forkjøla, men STRIKKE, det kan man.
Heldige meg.
God helg!

19 kommentarer:

Vibbedille sa...

Siden du er smittefarlig blir dette bare et kjapt besøk! hihi

Stell godt med deg selv og bli fort frisk, men kos deg så godt du kan så blir det nok en fin kwell lell :)

Go`klem Vibbedille ;)

Helen sa...

Så kjedelig å være forkjølet ;(
Håper denne varer super kort !!

Ja, du godt man kan strikke og kose seg med det i sofa kroken, om ikke annet...rødvin hjelper vel neppe?
Men, varm te duger ALLTID !

God bedring fine deg, så håper jeg du føler deg MYE bedre veldig snart

Strikkeheksen sa...

Ja, heldigvis kan man da strikke imens forkølelsen raser - rigtig god bedring, Sylvia :-)
Du ser nu nok ud til at kunne finde ud af at hygge dig som sædvanlig :-)

Anne sa...

God weekend og god bedring...jeg har lige haft samme omgang :(

Madame sa...

Rigtig god bedring, Sylvia - du må forkæle dig selv ekstra meget. Strik og hækling hjælper helt sikkert. Klem

Gro sa...

Uff det er ikke deilig :(. Det eneste som hjelper er tid og å spise og drikke akkurat det man har lyst på.

God bedring!

sy og strikkemakern sa...

God bedring vennen!
Klem fra meg

ANNEPÅLANDET sa...

Riktig god bedring!!! Det er vel ikke til å unngå at man blir litt forkjøla i løpet av vinteren her i Norges land. Jeg hadde en real kule før jul, men er heldigvis bedre nå. Det er bare å drikke glohet te, slappe av og håpe det beste :-)
Ha en fin helg, tross alt!

Lin sa...

Strikke kan man altid haha. En forkoelelse varer en uge med medicin og 8 dage uden, saa det er bare at vaere taalmodig. God bedring og god strik.

Siddis back home sa...

Håper du føler deg bedre snart, heldigvis at du kan strikke! klem fra meg

Fru Tunheim sa...

Hersens greie den der forkjølelsen. Så mange som sliter for tiden og så varer den bortimot 3-4 uker.
God bedring til deg!

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Sukk Sylvia!!! Håper du kommer deg fort. Hvile og mye god drikke!!! God bedring!!

Rosehagen sa...

Her har vi avbestilt alt av forkjølelser denne vinteren!!!! Hadde nok i fjor ;)

Gleder meg til å se hva du strikker under sjal med deilige ullsokker. God bedring;)

Klem fra Ann-Mari

Rosehagen sa...

Her har vi avbestilt alt av forkjølelser denne vinteren!!!! Hadde nok i fjor ;)

Gleder meg til å se hva du strikker under sjal med deilige ullsokker. God bedring;)

Klem fra Ann-Mari

Lisbeth sa...

God bedring Sylvia :) Kos deg under pleddet!!

Rubia sa...

God bedring!
Håper du finner formen fort.

Elisabeth sa...

Æsj altså. Kjedelige greier, Sylvia. Håper du fikk tatt værste knekken på svineriet i helga.
Masse god bedring.
Klem fra Elisabeth

Britt-Unni Pedersen sa...

Huff ja, den forkjølelsen. Noen år siden sist jeg var forkjølet. God bedring til deg
Strikke ja. Det må vi uansett tilstand vi er i. Jeg lå 5 dager på sykehus med brudd i bekken. Lå i senga i strikka sokker

Lene Frandsen sa...

God bedring. Men det er årstiden for forkølelse, måske trængte du bare til en lille pause, lidt afslapning, te og strikning?

Håber du har det bedre nu! :)

Klem