Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 10. januar 2015

Fargerik lunch

I dag hadde vi en fargerik lunch. Det ser du vel?

Frukt, kjeks og Fransk Brie, med varm te.
Her skal ting være lettvint, og gå kjapt unna, for tiden skal nytes med skravling og strikking.

Her er et strikkeøyeblikk
Vi har slengt alt av strikketøy, bøker og stæsj oppi sofan, og der skal vi bli resten av kvelden.
" vi kosær våsj" som vi sier her. Gjett om vi gjør!

Ute uler og blåser vinden, med regnkast. Det er meldt storm.
Men vi har det varmt og godt her inne, med tente lys og hyggelig stemning.
Senere i kveld, står det Scampi på menyen, som skal nytes med et glass vin til.

Håper du også koser deg, der du er.
Strikkehilsen fra Åse og Sylvia

6 kommentarer:

Monica Gullesen Hansen sa...

Herlig, kos dokker.
Her blir det pizza idag, funker godt det. Strikker ridevotter til en mann, disse skal toves og det er ikke småtteri som skal kastes i maskina nei.
God lørdag.

Anne sa...

Åh ja jeg koser mig :-) med strikketøj og lidt vin. Tænk jeg har besøgt en garn butik i dag og ikke købt noget som helst garn...men lidt strikkepinde ;-)
God weekend til dig og Åse :-)

Strikkeheksen sa...

Jeg skal da love for, at I koser - det gør jeg sørme også - for stormen har godt fat her også med både regn og hagl indimellem :-) Det ser da også ud til, at I får strikket - men man ved jo aldrig med billeder, de kan jo snyde ;-) Fortsat god weekend :-)

KahviKaneli sa...

:)
Og fortsatt jeg tycker om din Siirtolapuutarha - dyk.
Jeg har köpt några år sedan samme klut, det bare er så fint og jeg liker färger i det.
Ha det så Bra med strikkning og veldigt Godt Nytt År.

Elisabeth sa...

Heisann.
Jeg vet at det er hyggelig å sitte rundt det bordet der.
Superhyggelig er det :)
Fortsatt god søndag, Sylvia.

Rubia sa...

Det ser ut som dere kosa dere skikkelig med med den flotte lunsjen.