Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 16. desember 2014

Morgenstund har GULL i munn

.......eller, kaffe og pepperkake
I dag morges våknet jeg tidlig av at Mannen ble ringt etter på jobb.
Da jeg skulle slumre videre, og soooove, fikk jeg besøk av pus. Da gikk det ikke lenger.

Da er det nytraktet sterk kaffe som gjelder, Ronny og Silje på radioen (P3) og pepperkaker.
Nå ser jeg bunnen på kakeboksen.......kremt..... Og det er bare noen få som har fått smakt.

Det strikkes på en av de siste julegavene
håper bare jeg blir ferdig.
Jeg har gitt bort gaver før, med strikkepinnene fremdeles i. Skal prøve å unngå det i år. Tror jeg.

Det er flere der ute som følger min blogg, men som aldri gir lyd fra dere ( jeg vet hvem DU er ;) )
Det er bare å gi meg en liten hilsen........
Takk til dere som gjør det.
Ha en fin dag!


16 kommentarer:

Anita Simonsen sa...

Uff da, ser du meg;-) trodde jeg bare kunne sniktitte litt nå og da. På alle de fine strikkeriene dine....og bakegodekakerogbrød bildene dine....Hm, kanskje jeg rett og slett skal sette meg som mål å kommentere litt oftere..? Vi får se. Fortsatt god førjulstid.
Hilsen
Anita

Miri Vandre blandt ege sa...

Sikke en hyggelig morgen du havde der :) Her var kagedåsen også tom.... Tisk tisk, jeg måtte bage en ny portion i går- elsker simpelthen de brunekager :)

Anonym sa...

Det er meg�� jeg leser blogger din hver dag, og for en inspirasjons kilde du er��Så mye fint du strikker og lager av mat...Blir helt imponert☺Jeg er også en strikker,holder på med Marius genser til min kjære sønnen på 18.
Ønsker deg en strålende dag og fortsatt fin førjulstid.
Klem fra Lene

Anonym sa...

Heisann, leser også ofte, og kommenterer ikke :) Men lar meg inspirere.
God førjulstid.

M

Anonym sa...

Hei jeg leser bloggen din hver dag. Koser meg med dine hyggelige kommentarer, baking og strikking. Jeg har ikke kommentert før, men nå tar jeg meg sammen og gjør det.
Ha en fin dag.

Marit

Anonym sa...

Ha en fortsatt fin dag fra meg som følger deg daglig Hilsen Hilde:)

Bente sa...

Oj Sylvia, mange som kommenterer jo. Du virkelig inspirerer mange med baking og strikkingen din vettu.mjeg er her og kommer til å fortsette å kommentar ere også.

Tine sa...

Jeg har leg sagt Hej på FB ;-)

Rosehagen sa...

Hei på deg;)
Og jeg leser og kommenterer;) Det er jo så gøy å få kommentarer;) Du er en stor inspirator. I dag har jeg laget opp noen småkakedeiger til baking i morgen. Og jeg har ryddet i kassen med produkter som ikke har fått noen eier. Nå ligger det bilder på bloggen min.
I morgen er det julegrøt og gavebytting her i heimen. En alltid koselig kveld ;)

Klem fra Ann-Mari
Fin kveld til deg;)

Anonym sa...

Ooops - leser nesten daglig, men er treg med kommentarer. Dette er den koseligste bloggen jeg vet om - og så inspirerende.
Fortsatt god førjulstid :-)

Hilsen Heidi

Gitte sa...

Lene har drillet mig med det sidste indlæg jeg skrev hos dig. Jeg mente selvfølgelig Strikkende kvinder og ikke strikkede kvinder 😊

Morgenstunden har guld i mund..... HM.... Er vist lidt B-menneske. Jeg står ikke op før jeg skal......

Fin, fin hue. Hpe, hep på julegaverne - og aflevering uden pinde.......

Fríða sa...

Jeg læser altid med, men det ved du da godt, og jeg nyder at få fölge med i din hverdag med job, unger, strik og alt det andet.
kh.fra Island
Frida

Finnskoghuldra sa...

Ser ut som det hjelper det du skrev, du fikk mange kommentarer :)
Kommenterer når jeg er innom, noe jeg er ofte. Nå har jeg ikke vært på nett på en stund, men er tilbake :)
Er sånn innimellom...

Jeg er ikke så glad i å stå opp tidlig, men noen ganger er det virkelig koselig :)
Får håpe du blir ferdig til jul, hvis ikke så er det jo ikke krise da... De er jo så heldige å får noe fint fra deg, så de kan ikke klage ;) Hihihi ;)

Håper du koser deg i førjulstiden :)
Her har det blitt hvitt idag :)

Klem fra Nina

Tove R sa...

Ønsker deg en strålende dag, og lykke til med julegave strikkingen. ToveR

Rubia sa...

Jeg har så langt sluppet å gi bort strikkegave med pinner.
Men man vet aldri......

Lykke til videre!

Marit sa...

Kjempefin blogg som inspirerer og gleder :) ønsker dere en fin jul og et riktig godt nytt år .
Hilsen "anonyme" Marit.