Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 21. desember 2014

Gode kollegaer

I går, da jeg var på jobb, kom sjefen vår med Marsipankake til kaffen

Her sitter jeg sammen med verdens beste kollega, Rigmor (til høyre), og spiser kake.
Ser det ikke koselig ut?

Vi har det alltid morro sammen på jobb. Og så ender vi alltid opp i de samme fargene, når vi skal jobbe sammen. Vi kaller det " å knekke koden".
Litt enkelt nå, da, som det er jul, men det klaffer som regel bestandig. Vi er et godt team.

Den fine Fana-genseren mellom oss, har Rigmor strikket. Den er i TUMI , som jeg også strikker i. Vi må jo teste ut garnet vi selger. Og vi er veldig fornøyde med det. Anbefales!

Vi ønsker alle våre kunder en riktig GOD JUL!

16 kommentarer:

ANNEPÅLANDET sa...

Så fine dere er!
Ja, Tumi er et herlig garn. Jeg driver akkurat og strikker meg en lue i det garnet. Eventyrlua heter den, og er fra Ravelry, men jeg tror sannelig jeg må ha en rød-hvit fanakofte også. Jeg tenkte å strikke en i sort og hvitt, men nå ser jeg at rød og hvit jo er helt midt i blinken.....
God mandag!

Gitte sa...

Det ser rigtig hyggeligt ud. Og skønt med gode kollegaer. Hvis ikke man har gode kollegaer, hjælper det ikke at jobbet er spændende.

Super flot rød trøje!

God arbejdslyst. Min juleferie startede i fredags, og det er først rigtigt gået op for mig idag, at jeg har ferie. Skønt!

Helen sa...

Syns dere matchet idag også, bare omvendt...he he

Viktig med gode kollegaer, man er tross alt mange timer på jobb :)

Hyggelig med kake !!

God Jul fine dere :)

Ellen sa...

Glædelig jul til dig og dine.

lykketrollet sa...


god jul til deg og dine.

alltid kos å komme i butikken når dere er å jobb.

Strikkeheksen sa...

Åh, Sylvia - dét er det, jeg savner allermest ved at være blevet selvstændig - den daglige kontakt med kollegerne. Selvom jeg deltager i erfa-grupper med mine kolleger, så ses vi jo ikke så tit. Skønt billede af jer to, der sidder der og hygger i jeres røde og sorte tøj :-) Arbejdsdagen bliver så meget lettere med sådan en hyggestund.
Fana trøjen ser også meget indbydende ud - jeg overvejer om jeg måske skulle lave en i 2015 ;-)

Madame sa...

Sikke et dejligt billede af jer, Sylvia! Jeg vil ønske dig en rigtig glædelig jul.

Lin sa...

I ser helt skoenne ud som I der sidder. Marzipankage mums. Godt I hygger paa job.

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Du stråler - så dette ses gjennom bildet!! Så koselig dere har det på jobb!!! Riktig god jul til deg og dine Sylvia - og takk for flott kommentar hos meg i dag. Klem fra meg :-)

Rubia sa...

Tumi er ett nydelig garn!

God jul til dere begge!

knitnetty sa...

Det ser ut som du koser deg på jobb :) Ingenting er som en hyggelig jobb og gode kollegaer.

God jul, Sylvia!

Fru Tunheim sa...

Ønsker deg også en skikkelig god og fredelig jul og alt godt for det nye året som kommer.

Elisabeth sa...

Bare kort innom for å ønske deg og dine en riktig god jul, kjære Sylvia.
Takk for all hyggelig bloggkontakt (og ellers) gjennom året som gikk.
Håper vi treffes om ikke så lenge.

Elisabethjuleklem

Lin sa...

Sylvia, jeg er halvt norsk. Min far er norsk og jeg blev foedt i Oslo og boede der i 7 aar indtil mine foraeldre blev skildt og jeg flyttede med min mor til Dk.
Rigtig glaedelig jul og tusinde tak for et dejligt blogaar.
Vi "blogges".
Klem

Lisbeth sa...

God jul Sylvia :) Nå håper jeg du får fri noen dager - og nyter livet :) Det vet jeg du er god på :D Juleklem fra Risør

Anne sa...

Gode kollegaer er alfa omega for å trives på jobb;) Du er så flink som står sånn på med jobbing og ordning til jul. Og så må jeg bare si at den Setesdalgenseren din er noe av det fineste jeg har sett! Det er mitt favorittmønster. Så tidløst og passer mange forskjellige fargekombinasjoner, likeaså barn som voksen. Tidligere idag hadde vi grøt og koste oss med Donald på tv. Nå er det snart duket for kalkun med waldorfsalat, surkål og rosenkål. Mmm jeg gleder meg;)

Så får du og dine ha en riktig så koselig jul og romjul med god vin og mat og masse latter!
Stor juleklem
Anne