Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 10. desember 2014

Etter stormen

Stemningsbilde fra meg i dag

Det har vært storm i natt, iallefall har det blåst noe helt forferdelig.
Utenfor ligger ting veltet, men heldigvis ingen trær ligger nede. Jeg har jo så fin utsikt til disse trærne.

Ellers er det full rulle på jobb om dagen, og litt strikking i sofaen før jeg legger meg. Har noen deiger i kjøleskapet som skal bakes ut. Lurer på når jeg rekker det...he he.... Det blir jul uansett.

I morgen er det et lite Bloggtreff her hos meg. Det blir et koselig avbrekk.........
Og snart er et visst helg igjen.

10 kommentarer:

Sommertid sa...

Ja, her på andre siden av fjorden for deg så har vært ille også. Og det er fortsatt ikke ferdig. Blæst og regn er det nå. Holder meg inne jeg og håper dagen imorgen blir bedre.

Husk å ta pauser og kos deg innimellom "slaga" og ja det blir jul okkesom !

Barwitzki sa...

Fint bildet - blåtime - jeg ser på
nrk tv Jul på Månetoppen... det er :-))
Kos dere med bloggtreff.
Hilsene og klem fra Viola

Bente sa...

Høres ut som dagene dine flyr iveg. Stormen har ikke vært så hard (som vanlig) her på vår side av fjorden.
Ha en hyggelig lunch imorgen. Skulle gjerne vært der også vettu.

Elisabeth sa...

Du verden som det har blåst! Putekassa vår var på vidvanke i natt. Vi fant den og putene langt nedi hagen i morres.

Gleder meg til bloggtreff i morra. Tudeloo!

Hilsen hu som tar med strikketøyet og snakketøyet ;)

Helen sa...

Ja, du her også var det liten storm !
Fy som det ulte rundt hushjørnet, tror vi våknet 5 ganger i natt !!

Vakkert bildet, er så flott med denne "blåtimen" noe veldig stemningsfylt over det....

Ja, jeg er jo en av de heldige som kommer til deg imorgen, og gleder meg veldig til det :)

så får du hive oss ut når du skal på jobb...hehe

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Skikkelig uvær - hele huset ristet her mens haglet slo mot veggene. Godt å sitte inne med strikketøyet da:-) Kos deg med bloggtreff!!

Gitte sa...

Godt at træerne holdt :-)

Håber I får et hyggeligt blogtræf.

Ja - gudskelov er det snart weekend igen :-)

Gitte sa...

Godt at træerne holdt :-)

Håber I får et hyggeligt blogtræf.

Ja - gudskelov er det snart weekend igen :-)

Madame sa...

Godt der ikke skete skader i stormen hos jer!
Her har vi også haft storm - og isslag. Ikke et vejr, jeg kan lide, men vi må jo tage det, som det kommer og glæde os i denne juletid.
Ha' en rigtig hyggeligt blogtræf i morgen!

Anne sa...

Hei, lenge siden sist! Skikkelig ruskete vær her og, med hagl og torden også. Nå har jeg kost meg sånn med de siste innleggene dine. Det er godt at noen holder det gående når andre tar ferie fra blogging;) Så stilig Mariusgenseren med hetta ble! Og nydelige bilder fra butikken din. Skulle ønske de var like flinke på min nærmeste Husflidbutikk. Den "bjørnepelsen" så skikkelig digg ut, den skulle jeg gjerne hatt. Jeg prøver å pakke det jeg kan, men har blitt så sliten at jeg har tatt pause siste uken. Huset vårt må legges ut på salg på nytt fordi den ene av kjøperne plutselig døde! Du kan si vi ble sjokka, megler har aldri opplevd det før. Alt ordner seg nok, men det er jo litt stress å ikke vite hva som skjer videre (eller når). Det er jo ingen god situasjon for noen av sidene. Strikking er god terapi da, så jeg sørger for å strikke litt hver kveld.