Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 26. november 2014

Strikke-vin?

Her om dagen kom Mannen hjem med en fin flaske vin til meg.

Han tenkte nok på meg da han kjøpte den, for det er en SAU på etiketten. ( BLACK SHEEP står det på den også,  ja ja......)
Og når jeg koser meg med et glass vin, har jeg samtidig strikketøyet i hendene
En hyggelig atmosfære å drikke vin 

Dessuten vet han at jeg liker den dyp røde, litt tunge vinen, mmmmmm........


Kanskje på tide med en VINANMELDELSE  på " strikke-vinen "

En dyp Karminrød farge, med en rund bouqet av Lanolin. 
Et hint av grønt gress og varm jord. Vinen krøller seg godt på tungen, etterfølget av smaken av våt ull.
Duften av Sauefjøs varer lenge i munnen.

Heldigvis smaker den ikke slik, men jeg kunne ikke la vær! ( Bææææ!!!) ;)
Drikk & Strikk!

6 kommentarer:

Barwitzki sa...

Hi hi hi ha en fin kveld fortsatt Sylvia... so morsom :-)) Klem til deg!
Jeg liker den dyp røde også...
Kos deg.

Rubia sa...

*ler* Jammen litt av en anmeldelse du.
Vet ikke helt om jeg fikk lyst til å smake på den, men nå liker jeg de mer blonde. ;O)

Elisabeth sa...

Ha ha ha… Du altså, jeg dævver….
Nå fikk jeg meg en god latter på morrakvisten.

God torsdag til deg.

Finnskoghuldra sa...

Hehehe så herlig! :)
Fikk meg ikke akkurat til å få lyst på ett glass men...

Håper du får en fantastisk dag :)

Helen sa...

Sitter her å ler !
Du din skøyer :) Skål og nyyyyt din vin

siddisisalou sa...

Satt stille og tenkte STAKKARS SYLVIA for en vin....
men heldigvis leste jeg videre og fant ut at det var bare tøys og tull..... :-)