Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



mandag 24. november 2014

Ny strikkebok

Endelig er KOFTEBOKEN ute på markedet

Liv, som er avbildet foran på boken, kom innom butikken i dag med en bunke bøker jeg hadde forhåndsbestilt. 
Flere av dem er allerede solgt ( på forhånd ), og da jeg låste dørene i dag, tror jeg det kun lå 5 stk igjen på bordet.
Tror dette blir strikkernes julegave nr 1 i år.

Jeg fikk Liv til å skrive noen ord i boken min
Tusen takk, Liv

Vil du også ha boken, har vi altså noen igjen ( kan bestille fler ), men bor du ikke i nærheten, kan du bestille boken i bloggen til Liv,  LIVSLYST (ljo-s.blogspot.no)  så blir den sendt til deg.

Jeg har ikke rukket å se så nøye i boken enda, for plutselig ble det julegavehandel med Sønnen etter jobb i ettermiddag.
Men jeg har da funnet etpar favoritter........ Det skal bli kosestrikking av kofte til meg selv i romjula, det er helt sikkert.



10 kommentarer:

Tine sa...

Jeg har lokket min onkel i Oslo til at købe bogen til mig.
Så sparer jeg portoen :-)
Glæder mig til han kommer til Danmark efter jul, så jeg kan få den og bladre i den :-)

Finnskoghuldra sa...

Den boka ønsker jeg meg ja! :)
Holdt på å bestille den her om dagen, men så tenkte jeg at jeg kan jo ønske meg den til jul :)
Heldig du er som fikk den signert :)

Håper du får en koselig førjulstid :)

Turid sa...

Oj den så spennende ut - har jo akkurat strikka mæ en jakke , men man trenger jo flere- tenker æ må få bladd i den boka for å se om der er ei med vårlige farger.....

♥ Hannele på Hisingen sa...

Alltid trevligt med nya idéer ♥

Rubia sa...

Det er mye flott i den boka ja.

Lisbeth sa...

Gleder meg til å bla i den!:)

Madame sa...

Dejligt med en ny og lækker strikkebog til alle jer, der elsker at strikke.
Her har vi haft solskin i dag - du kan nok tænke dig, hvor glad man bliver, når man ikke har solen i flere uger :-)
Ønsker dig en fin-fin aften! Klem

Fru Tunheim sa...

Så flott ide det der med gavekortet. Man kan jo lage gavekort med forskjellig innhold og verdi..

Helen sa...

Så fin, er så mange flotte strikkebøker, bare å kikke gjennom sånne bøker er en fryd syns jeg, og veldig inspirerende :)

Tenker du snart merker julehandelen er igang!

Her pakkes kofferten, og det regner ute - imorgen retur til Norge, for å ha HELE desember mnd "hjemme" :)

Barwitzki sa...

Deilig boken... så fint. Og jeg lurer meg "Hvordan kan jeg få den?"
Ja en riktig fint koftebok. Herlig :-))
Heldige Sylvia!