Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 13. november 2014

Avslapning

I dag er det ost og kjeks til BRUNCH
Koooos!

Etter gårsdagens Strikkecafe er det jammen godt å ha fri i dag.
Det var utrulig mange som kom på strikkecafe i går kveld. Hele 67 lodd delte vi ut, siden vi loddet ut små premier, for dette var siste gang før jul.

Vi bar opp fler stoler, og tilogmed en sofa måtte vi få plass til. Noen fikk en eske til bord, med en rød serviett til duk.
Plutselig var det helt tomt for kaffe, og heldigvis hadde Rigmor og jeg bakt to slag kaker hver, så det ble nok til alle.

Oppi det hele skulle jeg demonstrere Armstrikking, med skjerfet rundt halsen. Det ble en varm aften.
Men det er kjempekoselig å arrangere Strikkecafe i butikken. Og alle som kommer er så positive og fornøyde. Mulig vi må lage en cafe midt i butikken? Det er jo så populært nå.......

Ellers strikkes det på litt av hvert
Intiutiv strikking

Fremdeles har jeg mye garn liggende, som jeg får brukt opp.

Dette prosjektet er til noe helt spessiellt, som jeg kommer til å blogge om litt senere, til helgen.
Det er noe veldig viktig, som angår deg og meg. Og hvis du vil, kan DU også bli med på det.
Så følg med!

Ha en riktig god dag.


13 kommentarer:

Helen sa...

og, DU altså, kan gjøre oss nysgjerrig...og jeg er virkelig nysgjerrig av natur...hihihi

Der ser du hvor populært det er med strikke kafe, 67 fremmøte, det må sies å være mega bra, håper du og fikk solgt litt garn....?

Deilig med fridag - etter en slik økt.

Her gjøres det rent, min fineste venninne kommer ned hit imorgen, og jeg gleder meg rett og slett vilt.

Mellom slagene, kunne jeg sett meg UT i solveggen med en kopp te, og det uten å fryse....deilig :)

Da venter jeg spent på fortsettelsen fine du - så må vi (ELisabeth og jeg) vite hvor vi skal møte opp 11/12...

Miri Vandre blandt ege sa...

Skønt at være en del af noget det bare er godt og fyldt med glæde. Og kage :)
Spændende hvad du har i støbe skeen.

Lisbeth sa...

Wow, det var litt av et besøkstall på strikkevafeen :) Det må være gøy at det slår sånn an! Nyt dagen i dag du - det har du fortjent :) Klem

Barwitzki sa...

Det ser ut du har en riktig fin kveld Sylvia. Deilige strikkearbeid - fine naturfarger.... kos deg... og hilsene
sender deg Viola

Fru Tunheim sa...

Så hyggelig da at så mange møtte opp. Strikking er skikkelig inn for tiden. Utrolig mange som strikker ombord på flyene mine også...

Siddis back home sa...

Dette høres spennende ut, og du, så gøy med strikke café i butikken, der hadde jeg likt å vært..

Line Kristine sa...

Nyt fridagen og gled deg over en meget vellykket strikkekafé :)

Ruths datter sa...

Blir spennende å se det spesielle da. Du lager så masse fint og er så utrolig aktiv. Fine novemberdager til deg frue

Madame sa...

Hvor er det hyggeligt med jeres strikkecafé, Sylvia, og flot med hele 67 fremmødte. Så gør det ikke så meget, at vi er i mørke november.

Finnskoghuldra sa...

Hm.. Nå ble jeg nysgjerrig altså!!
Spennende å følge med på dette ;)

For ett oppmøte!! :)
Så moro! :)
Koselig med strikkekafe.
For en god ide å lage en kafè midt i butikken. Hvor herlig hadde det ikke vært å sitte å slappe av med en kopp te midt i all herlighetene!
Tenk alle ideer man kunne få da! :)
Hehe stakkars visakortet mitt, men for en ide.... :)

Håper du får en herlig helg :)

Rubia sa...

Takk for en skikkelig kos cafe-kveld. Masse deilige kaker!

Følger med i spenning på det prosjektet ditt.

Elisabeth sa...

Moro at strikkecafe´en blei suksess igjen. Ikke rart i slike trivelige omgivelser.

Armstrikking ser litt "balete" ut syns jeg. Både å holde på meg og å ha på. Stemmer det?

Spent på det nye prosjektet ditt. Du vet å legg ut teasere du, Sylvia.

God helg ønskes deg!

Strikkeheksen sa...

Hvor ser det hyggeligt ud - dejlig måde at starte weekenden på :-) Her er strikkecafé jo også bare så populært, det er virkelig så hyggeligt at møde ligesindede og ISÆR et sted, hvor der også er mulighed for at købe garn ;-) Jeg forstår godt, det er populært og at mange gerne vil være med :-)
Skønne sokker i dit sidste indlæg :-)