Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 8. oktober 2014

Strikkecafe

I kveld arrangerte vi den første Strikkecafeen i den nye butikken.
Det var en succsess !
Folk strikker og koser seg

Det kom så mange. Jeg tror vi var rundt 45-50 personer der i kveld.
Og du kan vel kjenne stemningen, bare ved å se på bildet?

Mange av de faste kom, men også mange nye.
Og det kom tilogmed noen fra Larvik
Elisabeth (Ord over Grind)  kom sammen med to venninner ( Elisabeth i helt hvitt)

Beklager at jeg ikke fikk snakket mer med dere,  men det er full fres på strikkecafe . Det så dere jo.
Men så hyggelig at dere kom.

En av de faste garnkundene mine strikket ferdig Skappeljakka si i kveld
Jeg fikk lov til å ta bilde, hvis jeg kuttet av hodet.

Er dette greit nok, tro?
Ble den ikke flott? Det er visst bare festing av tråder igjen på den......

Og her er min skjønne kollega Rigmor, og jeg, som arrangerer strikkecafe sammen
Rigmor til høyre, jeg til venstre 

Vi måtte ta et bilde foran Garnhimmelen.
Rigmor hadde på seg den nye strikka jakka si, i HEXA, som er sååååå flott.
Du kan se den nermere her

Den er strikket i dobbel perlestrikk. Fast og fin, men alikevel så myk.
Oppskriften finnes i det siste Camomille Ideer, som jeg har vist bilde av her tidligere.

Litt av en kveld, altså. Og vi var veldig fornøyd med oppmøte, stemning og arrangement.
En mnd til neste gang.

9 kommentarer:

Line Kristine sa...

Så koselig! Men det må det jo bli med sånt smilende og blidt vertskap :)

Rosehagen sa...

Hei på deg i sene nattetimer;)
kjempekoselig med strikkekaffe, og så mye folk;) Deilig med liv og røre;) Ja, strikkingen er tilbake, ingen tvil om det. Skappeljakken så nydelig ut.
Her er det høstferie og jeg strikker på min rosa alpakkagenser og glemmer klokka;)
Ha en fin dag i morgen;)

Klem fra Ann-Mari

Madame sa...

Sikke nogle flotte billeder, Sylvia - hvor ser det hyggeligt ud og dejligt at også Elisabeth var med til jeres strikkecafé!

Lene Megan sa...

Det ser hyggeligt ud og jeg kan næsten høre den livlige snak og lyden af strikkepinde! :)

Ønsker dig en fin torsdag. Her er det mørkt, regnen siler ned. Men der er i lys i lampen og kaffe på kanden. Sæt i gang!

Knus fra Lene

♥ Hannele på Hisingen sa...

Mysigt det ser ut ♥

Rubia sa...

Var synd vi gikk glipp av denne kvelden, men vi kommer sterkere tilbake neste gang.

Tine sa...

Hvor ser det hyggeligt ud.
Ærgerligt at der er så langt, ellers var jeg også kommet forbi ;-)

Marianne sa...

Så koselig det så ut og så morsomt at det kommer så mange:-) Herlige bilder av deg og din kollega, dere ser jo så fornøyde ut:-) Klem Marianne

Elisabeth sa...

Hallo snuppa.
Larviksgjengen storkoste seg! Vi kommer gjerne tilbake :)