Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 12. oktober 2014

NATUREN, et kunstverk

Jeg kan nesten ikke se meg mett på alle fargene som finnes der ute nå.

I dag skinner solen, og jeg, pus og strikketøyet sitter ute og lufter oss
Hun tror sikkert det er til henne......

Strikketøyet er skikkelig lekkert. Lett, mykt og litt blankt, og som man kan ha rett på huden.
Jeg tåler det meste, og kan også ha rå ull rett på huden. Men kan man velge, velger man jo det beste.

Og denne fargen er definitivt flott mot grått
Trenger jeg å si mer?

Nyt solen folkens. Det er ikke sikkert vi får se henne på en stund fremover.
GOD SØNDAG!



15 kommentarer:

Anne sa...

GDejlige billeder du viser Sylvia...og det gode vejr, det må vi nyde..inden længe er det tidligt mørkt.
I går vag jeg til "æblets dag" på en lille æ der hedder Fejø og her var vejret vidunderligt :-)

mimouna sa...

Flotte høstfarger hos deg. Her har høstregnet satt inn, så vi nyter årstiden innendørs. :)

Fin pus, tror nesten du må strikke noe til henne også i den fargen, de matchet så bra.

God søndag!

Julia sa...

God søndag til dig Sylvia, og hvor bliver det smukt!

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Så vakre høstfarger. Fortsett å nyt dagen Sylvia - gøy med mykt strikketøy!!!

Helen sa...

DU tar "Lyngen" inn på fanget og på strikkepinnene dine du :)

Helt nyyyydelige farge !!! Me like !

Deilig med søndag, formen er på plass igjen, og jeg planlegger turen til Bergen, lunsj der på tirsdag...hi hi
Noen tips? Så gi meg beskjed.

Ja, den høstsolen er bare vakker nå i oktober, men fy som det regnet i natt....kjørte hjem fra Oslo - Tjøme, og var hjemme halv tre på natta, døds sliten......blir så sliten av å kjøre i regnvær altså :(

Nyyyt resten av dagen du fine - hilsen fra Tjøme

Madame sa...

Skønne billeder, Sylvia! Ja, naturen er så flot lige nu, og det er dejligt at du har kunnet sidde ude og strikke. Her har det været køligt i dag, og jeg har været på hele to loppemarkeder - sæsonens sidste.
Ønsker dig en god søndag aften! Klem

Lin sa...

Saa nydeligt. Og saa dejligt at dere fik sol hjemme. Her blaaste det nord-a-vind fra alle kanter.

Lisbeth sa...

Nå har jeg oppdatert meg på bloggen din, utrolig hvor hektisk jeg lager hverdagen min av og til.... Så gøy at det kom sååå mange mennesker på strikkecafe. Hadde det ikke vært for at det er min jobbekveld, skulle du jammen ikke sett bort fra at jeg også hadde dukket opp! Nydelig farge på den nye jakka di! Gleder meg til å se den ferdig :) Og Selma jakka ble også flott, den kunne nok Studenten også ha hatt :) Ønsker deg en herlig høstuke, nå har vi det fint!

Sommertid sa...

Ja , jeg så sola idag også. Regna noe innihampen i natt, så deilig med opphold.
Skjønner godt pus liker det du holder på med og håper det er til pus.
Kos deg videre med strikkepinnene ikveld .

Rubia sa...

Nydelige farger! Ser ut som katten har det bra der under strikketøyet. :O)

Min katt måtte jeg vekke i dag morges for å få ham ut.

Miri Vandre blandt ege sa...

Smukke farver !

Moffeliten sa...

Så fine og stemningsfulle bilder. Naturen er, som du sier, et kunstverk og det er deilig å ta fotoutstyret på ryggen og gå ut og se om en kan få festet det til minnebrikken. §:o)

Elisabeth sa...

Haloisen!
Eller god morgen Sylvia.
Nydelig høstlyngfarge. Og ikke en vanlig farge du kler deg i, eller? Du får ta en selfie med det ferdige resultatet. He he..
Min grønne er i ferd med å avsluttes. Er redd jeg har strikket den for liten :( Men hjelper vel noe når jeg får dampet den ut…
Frionsdag her. Har svenske gjester i hus, som ennå sover. Koselig med besøk og fellesfrokost.

God dag til deg :)

Barwitzki sa...

Strikketøy ser veldig fint :-)
det har likhet med min. Ja vi har herlig solen om dagen - tidlig om morgenen regn - men... nå... så deilig.
Klem til deg Sylvia, ha en riktig fin uke fortsatt.

Turid sa...

Herlige bilder du deler - nå er det høst i hele landet , ser det ut for. Og "alle " damer har funnet frem strikketøyet..... Her går pinnan på akkord , er så spent på Sinnasaujakka mi. Gode dager til deg!