Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 9. oktober 2014

Fargefest

Jeg blir så inspirert av å se på FARGER
Myk, myk Alpakka og silke i SKY

Og så har jeg faktisk enda en rullelue ferdig, og en som også straks kommer av pinnene

Det var mange som ville strikke rulleluer på Strikkecafeen i går. Vi solgte masse garn til nettopp denne lua. Man strikker med en tråd av hver, SOUL og AIR.

Da jeg gikk til jobb i dag, regnet det....
Butikken er til venstre for den høye bygningen. Store, fine vinduer.

Nå skinner solen ute, så støvler og regntøy må pakkes ned i en pose, når jeg skal hjem.


4 kommentarer:

Sommertid sa...

Strikket en slik lue i samme garn kombo i fjor høst, tror jeg det var. Må nok snart lete frem litt luer og skjerf, samt vanter. Merker at kulda nærmer seg hit sør også. Regnvær blir man lei når det er flere dager sammenhengende. Håper på sol i helgen.
Fargeveggen i butikken er herlig å se på, ser på bildet flere ganger alt.
Go kveld :)

Rubia sa...

De luene minner meg på noe angoragarn som ligger å venter på å bli nettopp FWSS-luer.

Ha en topp helg!

Lin sa...

Er det luetid hjemme naa???? saa koseligt det ser ut paa strikkecaféen. Skulle gjerne ha' vaert med.
Har Snuppe det bedre med foten sin???

Elisabeth sa...

Hi hi… og jeg var en av dem som ble lueinspirert på strikkecafeén.
Kanskje blir det noen julegaver...