Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 2. september 2014

Varmer hjertet

Se hvilken melding jeg fikk i dag morges på mobilen min
Det var fra tantebarnet SELMA som er så fornøyd med jakken sin.

Hun som har gitt navn til SELMA -jakka

Er det noe rart, da, at jeg strikker på meg vonde skuldre, når så skjønn ungdom liker det jeg strikker?
Og SELMA har alltid likt tantes strikkerier :)

SELMA-jakka
Og til alle dere som lurer på hvor oppskriften til denne SELMA -jakka finnes, så er den altså i mitt hode, og kun rablet ned på et papir.
Meningen er at det skal komme en oppskrift etterhvert, men jeg vil først strikke ferdig alle jakkene først, for å finne den ultimate oppskriften. Jeg forandrer alltid litt underveis.

Og ja, jeg er en av de få som fremdeles eier en gammel mobiltelefon. Men skal de ikke bare være til å ringe med da? ;)

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Du ligger litt etter på mobilfronten ser jeg:)))...men det gjelder ikke på strikkefronten!
Klart hun er glad for denne flotte jakka, nydelig!
Ha gode septemberdager, klem fra mæ;)

Lisbeth Severinsen sa...

Ja, jeg er litt nyskjerrig på denne Selmajakken :))) Venter spent på oppskrift for den ser veldig fin ut. Ha en fin uke, klem Beth

Rubia sa...

Det er gøy å strikke til noen som bruker det.

Helen sa...

Slike meldinger er så hyggelig å få, og denne fortjente du Sylvia ! Snill og flink som du er til å strikke til familien :)

Nei vennen, idag brukes nok ikke bare mobilen til å ringe med....
Blant annet til å følge med på andre flinke strikkedamer via instagram !
Og når jeg er på tur, kan jeg sjekke bloggen din via mobilen min, noe å tenke på... he he he

Nei, får komme meg avgårde til flyplassen i Roma, mannen kommer hjem, hurra !

Miri Vandre blandt ege sa...

Hvor er hun sød :)

Fríða sa...

hihi Sylvia, jeg har samme slags telefon som dig! glæder mig til du offentliggör din Selma opskrift.
kh.fra Island
Frida

Birgitte sa...

Kjekt å få slike tilbakemeldinger!