Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 28. september 2014

Søndagssysler

Hvor har jeg vært i dag?
Alltid godt å komme hjem til mamma.

Sophia og jeg har hygget oss sammen i hele helgen. Det har vært så koselig.
Hos mine foreldre har vi fått servert lapskaus, og jeg har bakt brød hos dem.

Det var jo en uke siden sist jeg bakte.

Så dro vi på tur i ettermiddag
Hvor er vi på vei, tro?

Jo, vi skulle kjøre Sophia tilbake til skolen, der hun bor i ukedagene.
På Søve Landbruksskole/ Naturbrukskole
Det er så flott der, og hun stortrives som bare det.
Hun sier hun skal " hjem" når hun drar opp dit.
Og der er det mange slags husdyr. Men hun går på hestelinjen.

Sophia og "mor", altså mamman min.

Og det er greit å si "hadet", for til helgen sees vi jo igjen

Og som du kan se, har vi begge hjemmestrikk på.
( February Lady Sweather  og Selmajakka )

Og veien hjem, var like flott som veien opp.

Håper din søndag var like fin.

15 kommentarer:

Lin sa...

Kosebilder. Og saa dejligt hun foeler seg bra der.
Klem

Vibbedille sa...

DU har virkelig hatt en herlig og koselig søndag ser eg :) Deilig ;)

Nå må du kose deg og nyte en herlig kwell ;)

Klem Vibbedille ;)

mimouna sa...

Høres ut som en super helg med tre generasjoner. Koselig! Og så bra at hun trives på skolen.

Her har det vært fotballturnering i regnvær, første kamp klokken grytidlig. Men da er det ekstra godt å nyte resten av dagen innomhus. :)

Fríða sa...

så dejligt at hun har det godt på skolen. og wow, sikke en flot dame du har til mor, hun ser jo nærmest yngre ud end dig!
kh.fra Island
Frida

Ruths datter sa...

For en flott ung mor du har da. Ønsker deg en superfin ny uke i nybutikken Sylvia.
Klem

Rosehagen sa...

Mums hotel, hmmmmmmm....Så deilig når barna har det bra;)Herlig å få drive med det hun har lyst til et helt år. Det er ikke så lenge siden jeg ble klar over at det var hestelinje på en av skolene i distriktet. Flittige, snille du, med brødbaking når du er på besøk;)
3 flotte damer ;)

Her blåser det litt igjen i kveld, men .. jeg nyter det;)

God uke til deg;)


Klem fra Ann-Mari

Rubia sa...

Så fint at hun liker seg der oppe.

Lykketrollet og jeg var forbi der på søndag.

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Så herlig søndag!!! En flott familie - her må det jo være gode gener!!! Selv nøt jeg strikkedager på Sjølingstad som var en skikkelig opptur!!!

Lisbeth sa...

Så like dere er, du og Sophia! Høres ut til at dere har hatt ei trivelig helg :) Ikke noe er bedre enn når barna våre trives med det de gjør :) Klem

Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Monica Gullesen Hansen sa...

Koselig søndag du har hatt!
Kan leve lenge på sånne.
Ha ei flott uke

Elisabeth sa...

Fine jenter alle tre. Koselige bilder, Sylvia.

Madame sa...

Sikke nogle skønne bileder, Sylvia - dejligt at se din mor og landskabet, hvor I bor. Din mor ser meget ung ud.

Barwitzki sa...

Så hyggelige bilder, Sylvia. Glad!
Kos deg...

BrittB sa...

Flotte damer, alle tre! :-)
Koselig med slike treff!