Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



mandag 22. september 2014

Snart åpner vi

den nye HUSFLIDEN her i byen
Bilde tatt utenfor vinduet. Vi titter inn......

Her er det altså såååå mange fristelser, og det er så flott stylet. Vi bruker en som virkelig kan det.

Jeg har brukt to dager på å få garnet på plass i hyllene
Det er litt av en drømmejobb.
Jeg og kollegaen min Rigmor, har tatt på hvert eneste garnnøste, og lagt det pent på plass i hyllene, sammen med farger som matcher. Det er litt av en logistikk som skal gå opp.

Butikken er virkelig en skattekiste med fine ting, og en hel vegg med farger.

Flotte strikkevesker, der mange ikke aner hva som skjuler seg inni.......

Åpningsdagen er Torsdag 25 September, kl. 12.00
Alle er hjertelig velkommen!










20 kommentarer:

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Ser flott ut - og alt det flotte garnet!!!! Lykke til!! Husfliden i Mandal er kjempekoselig, og med flotte folk. Skulle nok ønske en større garnavdeling...

Monstermønster sa...

Ooooo! Så moro! Lykke til med nyåpning!

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Koselig at du liker Husfliden i Mandal!! Alltid hyggelig der!!! Skulle gjerne ha besøkt din også!!! Er det Skien - eller husker jeg helt feil?

Rosehagen sa...

Så fint;) Her tror jeg bankkortet mitt kunne ha gått varmt ;)
Noen ganger fabulerer jeg om å legge realfagsbøkene på hylla og gjøre noe gøy. Men så er det disse elevene som jeg er så glad i... :)

God natt ;)


Klem fra Ann-Mari

Line Kristine sa...

Ååååå! For en herlig butikk! Der kunne jeg gått og drømt meg bort, ja :)
Lykke til med åpningen!

Helen sa...

Må da få mye større plass !
Så moro. Lykke til med åpningen :)

Anonym sa...

Så flott det bli hos dere.Kikka i vinduene dær på lørdag kveld,ser stort og fint ut.Hadde vært gøy og få til en tur på åpningsdagen. Og du GRATULERER med dagen som var, håper du hadde en super bursdag. Klem fra Anne Lene.

Rubia sa...

Det ser helt supert ut!
Jeg gleder meg til å ta en tur innom.

Når dere åpner er jeg dessverre på jobb, men masse lykke til!

Elisabeth sa...

Jeg gleder meg til å komme på besøk i den nye butikken, Sylvia.
Lykke til med innspurten!

Fru Kahr sa...

Hvor ser det flot ud, og sikke en masse dejlige sager:-)

Heidi sa...

Å den gule veska vil bli min...synd jeg bor litt langt vekk

Lisbeth sa...

Åhhhh - reine godtebutikken jo!!
Gleder meg til å få tatt en titt :D

Lin sa...

Guri malla saa lekkert. Heldiggrisen aa jobbe i en saan butikk men farligt og. Har lyst till aa kjoepe alt. Moro. Jeg maa meg till Porsgrunn.
klem

Barwitzki sa...

Fantastisk - det blir fint.
Ha masse glede :-)
Klem fra Viola.

Strikkeheksen sa...

Oj, oj, oj - der ville jeg gerne være i nærheden :-) Det ser ud til at være en butik man kan flytte ind i :-) Så flot arrangeret, Sylvia og tænk alle de strikkeprojekter, der må være faret gennem dit hoved med al det lækre garn og de smukke, smukke farver :-)

Madame sa...

Det er jo en ren Alladins Hule, Sylvia - hvor er det smukt! Jeg kan tænke, at du har travlt med at gøre klar til åbningen i morgen.
En skam det er så langt væk fra mig.

Fru Tunheim sa...

Lykke til med åpningen og butikken ser stor og flott ut...

Tove G. sa...

Det så ut til å bli såååååå flott :-) Gleder meg til å stikke nedom i morra den dag ;-)

Ruths datter sa...

Nydelig butikk. Hvert garnnøste tatt på med kjæleik. Høres bra ut du. Lykke til.
Klem

Britt-Unni sa...

hvilken by er den fine husflidsbutikken?