Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 16. september 2014

Min dag i dag


I dag er dagen for å forandre på tallet som står ved min profil......

Jeg har kledd meg i de fargene jeg trives best i, så jeg er MEG i dag
Vekk med det grå ......

Jeg er heldig, jeg har fri i dag. Og da skal jeg sløse bort dagen på ting jeg elsker å gjøre.

Jeg har satt over en brøddeig
Så glad for hevebollen jeg kjøpte i KBH for et år siden

Før bakte jeg ALLTID kaker til bursdager. Men jeg lurer på om jeg skal en tur til bakeren i dag...kremt.

Ellers har jeg bunkret meg i sofaen med kaffe, radio, strikketøy, og en bunke med strikkebøker
Det grå strikketøyet er en gave, og ikke til meg denne gangen heller

Slik ønsker jeg at dagen min skal være. Jeg liker best den stille feiringen.
Men gratulasjoner mottas med TAKK! Det er hyggelig å få.






32 kommentarer:

Lisbeth Severinsen sa...

Gratulerer med dagen ! klem fra Beth

Rubia sa...

Gratulerer så mye med dagen!
Så koselig at du kan bruke den som du vil. Kos deg masse!

Madame sa...

Kære Sylvia hjertelig tillykke med fødselsdagen - den er vist rund denne gang, så vidt jeg kan se.
Håber du bliver forkælet af din familie.

Monica Gullesen Hansen sa...

Gratulerer så masse med dagen.
Dagen din kan du "sløse" bort med å kose deg, det er viktig det også.
Kos deg med nybakt brød og kake til kaffen idag :)

Marianne sa...

Gratulerer med dagen kjære Sylvia.

Vibbedille sa...

Så herlig! Like der du og jag :)
GRATULERE så mye med dagen og kos deg max :)

Go`klem Vibbedille :)

Merethe sa...

Gratulerer så masse med dagen din!! Jeg er også september"barn" - en fin tid å ha bursdag på.

Fru Kahr sa...

Tillykke med dagen. Det ser ud til at du udnytter den fornuftigt;-)

Helen sa...

Hipp hipp hurra !

For DEG, Sylvia som fyller år akkurat idag :) Håper solen skinner på deg, og du nyyyyter din dag ! Med, brød som hever og strikketøy mellom hendene.

Ja, de putene mine er nok helt deg, hehe - fine farger som lyser opp var tanken da de ble kjøpt endel år siden nå, og faktisk på IKEA.

Bursdagsklem fra Helen

Sommertid sa...

Hæppi bursda !
Ja, årene går unna . Men det er jo bare ett tall !

Du får kose deg med akkurat det du har lyst til , noe jeg tror du alt gjør. Nystekt brød, kake fra bakeren osv.

Her i heimen skal mannen feires , han liker å ha det i det stille han også. Gjøre akkurat det han vil ;)

Så da håper jeg "bursdagsbarna" får en fin dag !

Fríða sa...

hjertelig til lykke, nyd din dag!
kh.fra Island
Frida

Lene Megan sa...

Hip hurra og STORT tillykke med fødselsdagen. Håber din dag er ligeså fin som du! :)

Knus

Kristin strande sa...

Hipp hipp hurra����og gratulerer med dagen. Takk for den inspirerende, søte og morsomme bloggen.
Hilsen Kristin

Elisabeth sa...

Hipp hipp hurra for deg, flotte dame!!!
Grattis masse med bursdagen.
Så flott at den blir akkurat slik du ønskes deg den.

Koooos deg!
Bursdagsklem fra Elisabeth

sy og strikkemakern sa...

Gratulerer med dagen Sylvia!
Varm klem fra meg!

Anonym sa...

Gratulera med dagen :) så koselig å lesa bloggen din og eg syns eg kjenner deg ;) Ein fin måte å feira med baking og strikketøy, så vert det vel meir feiring etterkvart... Nyt bursdagen din videre:) Klem frå Fitjarbu

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Gratulerer så masse med dagen -perfekt feiring spør du meg!! Å ta vare på deg selv er den beste gaven!!!! Gøy at vi kun har fire dager mellom bursdagene våre!! Kos deg resten av dagen - you look like a million dollar!!!

Line Kristine sa...

Gratulerer med dagen! Nyt den på akkurat den måten du har lyst til! :)

Miri Vandre blandt ege sa...

Tillykke !!!
Godt du har fri- har altid synes man burde have fri på sin fødselsdag :)

Tanja sa...

Gratulerer så mye med dagen, Sylvia :) Akkurat sånn skal bursdager være! :D Håper du får en like flott kveld. Klem fra Tanja :)

Anne sa...

Endnu engang hjertelig tillykke...jeg håber du har en dejlig dag :-)
KNUD herfra :-)

knitnetty sa...

Hurra for deg i dag!!!

Irene sa...

Gratulerer med dagen! Håper den har vært bra.

Tovepia sa...

Gratulerer såå mye med dagen skjønne du!!
Bursdagsklem:)

Anonym sa...

Stor Gratulasjon til vår flotte datter. Veldig glad i deg ,klem fra mamma og pappa

Barwitzki sa...

Gratulerer så mye med dagen, kjære Sylia - så hyggelig din dag og min dag også... i dag :-)) Kos deg.
Hilsener veldig hjertelig fra meg.
Stor klem.

Lykketrollet sa...

Gratulerer så masse med 39 års dagen, igjen.

Klem

Sisselshverdag sa...

Gratulerer så masse med dagen Kjære Sylvia :D
Leser bloggen din hver gang du legger ut innlegg, men er elendig på å kommentere. BLoggen min ligger visst helt i dvale. Flink du :D

Marianne sa...

Gratulerer så mye med gårdsdagen Sylvia, håper du hadde en kjemefin dag:-) Klem Marianne

Marianne sa...

Gratulerer så mye med gårdsdagen Sylvia, håper du hadde en kjemefin dag:-) Klem Marianne

Bente sa...

Gratulerer så mye med dagen din Sylvia. Litt sent ute jeg, men du vet jo jeg er i Italia, så jeg er ikke i blogglandia hver dag.

Rosehagen sa...

GRATULERER MED DAGEN i går FLOTTE DAME;) Håper du nøt den fra tidlig morgen til sent på natt;)

Virker sånn;)

Klem fra Ann-Mari