Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 9. september 2014

HJERTER

Jeg hekler hjerter
i deilige candy-farger

Fra det siste MASKERADER

Jeg vil lage noen modeller til butikken, til åpningen ( om etpar uker )
Og siden jeg nå i det siste har strikket i ikke farger, grått , beige og brunt, så hungrer jeg etter FARGER                             

Ego-strikk til meg selv får vente en stund til.......

Ellers så lager jeg også noe annet
Små kluter i bomull/lin

Dette er styling-produkter til noen nye varer vi får i butikken.
Men det skal du få se når de er på plass........

Her er det bare å hekle videre........Hjerter, hjerter, hjerter, hjerter, hjerter, hjerter....... <3




7 kommentarer:

Barwitzki sa...

Hyggelig å se hjertene - fine farger.
Ha en herlig uke Sylvia.
Klem fra Viola.

Rubia sa...

Kule hjerter! Og så nydelige farger!

Soline sa...

Så flotte hjerter!

Ha en fortsatt fin uke!

Lene Megan sa...

Da jeg læste overskriften på dit indlæg, kom jeg til at tænke på de fine grønne hjerter, vi hver især købte på Tranquebar i sommer. Jeg har mit liggende på natbordet.

Og nu hækler du også fine hjerter. Et dejligt symbol!

Ha' en fin dag videre. Knus.

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Digg å se så fine farger!!! Blir så stilig med hjerter!!

Lisbeth sa...

Så fin Selma jakka i forrige innlegg ble :) Likte godt knappene du har kjøpt til divaen, jeg har også handlet litt forskjellige knapper hos Snella & Petronella. Endelig litt farger i garnet ditt igjen - det har du nok lengtet etter ;) Gøy med noen nye modeller til ny butikk :) Håper formen er bedre :) Klem

Elisabeth sa...

Gleder meg til å komme på besøk i de nye butikklokalne, Sylvia.