Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 6. september 2014

Gjenget och jag

Så blir det kun oss i kveld
Rødvin, kaffe og vann....

Resten av gjengen her hjemme er på farten, men jeg sitter hjemme og koser meg.
Og det er visst ikke bare jeg som er forkjøla.
Kunder og andre folk nyser, hoster og har tett nese. Vi får bare la det stå til.

Sofasysler er perfekt da, og nå sier jeg at strikkestoppen er over, så jeg kan kaste meg over strikkeprosjektene mine igjen.

Men, jeg har jo heklet

Ikke at det er noe særlig bedre.........
Men det ble et flott resultat, iallefall. ( blir modell i butikken for dette lisse-garnet )

Skjerfet oppi, er mitt favorittskjerf for tiden. Det er et håndtrykket bommullsskjerf fra BELLABALLOU.
Det ble kjøpt, da jeg var på tur med mine danske venninner i sommer. Og jeg bare fallt så for det.
Jeg elsker grafiske mønster, og for tiden er det trekanter jeg er dypt forelsket i.

Vel, da er det bare å ta strikkepinnene fatt, og koooooose seg glugg ihjel.
Ja, også SKÅL da.


7 kommentarer:

Anne sa...

De er tøffe de der spaghettinøstene, fn kurv du har hekla. Og så spennende at butikken din skal i nye lokaler, synd jeg bor så langt unna ellers hadde jeg kommet og besøkt deg:) Jeg kjenner en forkjølelse på vei i min hals også så jeg tar det ganske kuli i helgen. I dag har vi vært på et kort besøk hos broren min og familien, da fikk jeg også gitt bort noen luer jeg har strikket til ungene. De ble godt fornøyde! og nå snart er det tid for litt strikking til en eller annen tvserie;)

Kos deg med alenekveld!

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Rålekker kurv!!! Du får ha god bedring da - det er liksom tiden for forkjølelse nå...

Rosehagen sa...

Kurven ble jo bare så fin;) Forkjølelse, det vil vi ikke ha. Den for holde seg sør for Dovre!
Herlig at strikkestoppen er over, men pass god på skuldrene dine og nyt rødvinen;)

Klem fra Ann-Mari

Elisabeth sa...

Æsj, så kjedelig med høstforkjølelse. Nei det er ikke akkurat godt for nattesøvnen. Kjenner følelsen.

Mamma´n til ei venninnne bruker gamle dunetrekk og lager remser til å hekle runde ryer av. De blir så kule. Og nesten gratis. Har syslet med tanken om jeg skal prøve på det samme. Men det har blitt med tanken…
Vel her kommer familien på middag i dag. Fårikålen er satt på kok, eplekake "in the making" - så du må ha en fin søndag tross "dindettedese". Krya på deg!

Lykkerollet@hotmail.com sa...

Skål,selv om det går i kaffe og zero.

God bedring, er i samme modus der , ,så føler med deg.

Herlig kurv, har vurdert å hekle noen jeg og,falt for ett par søte på Ravelry.

Men nå får jeg vel gå å sette Fersk suppe laget i går, til sakte oppvarming på ovnen.

Ha en herlig søndag videre, og gleder meg til Strikkekafe.

Miri Vandre blandt ege sa...

Godt du kan krube sammen i sofaen med det der gør dig glad- mon ikke det gør en møg forkølelse lettere at klare :)

Madame sa...

Rigtig god bedring, Sylvia - her er vi også forkølet, endda os begge to, men vi må jo bare få det bedste ud af det. Mon ikke det hjælper med et glas rødvin?
Ha' en fin søndag aften!