Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 9. august 2014

Nytt rom

Gårsdagen ble selvfølgelig brukt til å pakke ut, og til å vaske tøy.
Bra det fremdeles er fint vær, for da tørker det i en fei.

Hver gang jeg har ferie, blir jeg full av energi,
så jeg benyttet anledningen i går, til å vaske ned et rom her.
Etterpå så det nesten ut som om jeg hadde pusset opp.

Dette rommet har stått ledig en stund her, og jeg har visst at jeg hadde en jobb å gjøre der. Men så har unnskyldningene vært mange.....for varmt, " jeg har jo ferie" , skal bare bake litt, må strikke ferdig, skal pakke, skal en tur til byen, får besøk.........

Ja, du kjenner vel til det?
Just do it!
Så, i går bare gjorde jeg det, selv om det var supervarmt!!!

Alle tingene jeg skal ha i rommet har jeg fra før, som disse på STILLEBEN bildene her.
Jeg venter bare på å få inn en sovesofa.

Innen da får jeg benytte anledningen til å innrede i hodet, for rommet står jo der.
Og å innrede er den morsomste jobben.

Men nå tror jeg at jeg skal lese litt
( så strikketøyet får vente enda en stund.....)

God helg.


8 kommentarer:

Miri Vandre blandt ege sa...

Det er så skønt, når man først kommer i gang :)

Anonym sa...

Da er det bare å komme å hente sofaen ,her er alt klart.

Siddis back home sa...

Så flott det blir, du er jo kommet godt igang der! Ha en herlig lørdagskveld hos deg!

Siddis back home sa...

Tusen Takk for koselig kommentar hos meg, 'siddisisalou' er min kusine! :-)

Madame sa...

Så flittig du har været, Sylvia! Dejlige billeder.
Her får vi besøg i dag af en barndomsven, så vi er allerede i gang i køkkenet.
Ha' en dejlig søndag!

Elisabeth sa...

Så deilig det er å kjenne på sånn energi. Det er vel ikke for ingenting at man trenger ferie for å lade reservene innimellom.
Er det gjesterom på gang kanskje? Eller kanskje arbeidsrom? Blir spennende å følge med.

God søndag. Jeg fyker avsted på jobb nå...

Rubia sa...

Masse kule ting du hadde her. Lykke til med rommet.

Rubia sa...

Masse kule ting du hadde her. Lykke til med rommet.