Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 22. august 2014

Jeg lever......God helg

Her er jeg, altså.
Litt hektisk uke, nå like etter ferien. Så etter å ha blogget omtrent hver dag i det siste, ble det en liten pause......
Jeg har vært på jobbtur i Oslo og på Gave og Interiørmesse denne uken, og topper det hele med jobbehelg.

Akurat nå sitter jeg i " TV-stua" og koser meg med vin, radio og nettsurfing
Jeg mangler et lite bord, men tv-bordet gjør nytten

Sophia kommer hjem fra skolen i helgene. Og hun er savnet, for nå sitter hun sammen med en haug med venninner i stua, som stod overraskende i døra.
Da var det bare for meg å luske opp på tv-rommet.

Jeg er ikke alene. Pus har også funnet seg en favoritt
Murr murr

I sofahjørnet, sånn halvveigs oppå strikketøyet mitt som skal bli til et pledd her i sofaen.
Det er blitt en fast plass. Så fast, at jeg må børste vekk hauger av kattehår.......

Men altså, denne kvelden er dømt til avslapning.
Skål, og god helg, dere.

9 kommentarer:

Britt-Unni sa...

Så koselig du og katta har det. Ho Pusi har vært borte i nesten 2 døgn, men er nå hjemme. Nå er det sokkestrikking og vin her

Vibbedille sa...

Herlig med en sånt koserom ;) Eg har stort sett stua for meg selv, men i Libanon, DER har eg ei egen stue da hehe Gleder meg til STORT hobbyrom også, det skal bli gøy, men ennå ligger det litt frem i tid.....Men du vet, det som venter etc etc

Det er litt ruskevær her så Milo ligger også her å koser, i gyngestolen! Han "rugger" seg litt sånn at stolen gynger-det er skikkelig morsomt ;)

Men du? Kos deg og nyt en fin fredag!

Klem Vibbedille :)

Sommertid sa...

Hørtes ut som du har opplevd mye fint, og jobbing må jo også til.
Deilig med barn som kommer hjem i helgen når de ellers er på skole.

Ser ut som både du og pus koser dere på tv rommet ja, deilig med avslapping og du trenger det helt sikkert, lad opp batteriene.

Ha ei fin helg !

Flowermouse Design sa...

Så kos!! God helg!!!

Fru Tunheim sa...

God helg til deg også. Ja når døtrene får besøk er det bare å finne seg et annet sted å tilbringe kvelden. Og det gjør jo vi mødre med glede.... 7623

Helle sa...

Første uke tilbake på jobb kan være litt brå tilbakegang til hverdagen. Godt da å kunne synke ned i sofaen sammen med katten/hunden med et glass rødvin. Vel unt. :)

Det ante meg at det var gave og interiørmessen som tok deg til Oslo, eller i dette tilfellet Lillestrøm. :)

Skal dit i morgen og kikke litt på garnprodusenter etc. Håper det er mye font å kikke på, så jeg kan hente litt inspirasjon med meg hjem. - Har en venninne som er blant utstillerne så det er hovedgrunnen for mitt besøk. :)

Lisbeth sa...

Ja, noen ganger kan oppstarten være i tøffeste laget :) Blir spennende å se hva dere har tatt inn til butikken. Gleder meg til å besøke dere i nye lokaler - og kaffe må vi absolutt få til :) I kveld skal jeg på fest i et gammelt trebåtbyggeri, det blir spennende å se hvordan det er blitt omgjort til selskapslokaler. Men først litt egentid med strikketøy og kaffe ;) Klem

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa...

Fint med livstegn fra deg :-) Lever jeg også selv om det er veldig opp og ned med blogging :-) God helg!!

Helen sa...

God helg til deg også !

Vært full fart her, med besøk fra nær og fjern - og det er såååå koselig med overnattings gjester.

Men, nå er det like før kofferten skal pakkes, og mandag er jeg igjen på reisefot......fy søren hvor fort ukene har gått !!

God helg fine du, deilig med en rolig helg, og kos deg med strikketøyet