Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



mandag 4. august 2014

Hvor er vi?

Nå er jentene på tur, som i jentetur.

Vi ankom landet og byen i mitt hjerte, sent i går kveld. Men vi rakk en kveldstur....
Mens det er helt stille på denne tiden hjemme, myldrer det av folk OVER ALT hele tiden, i denne byen.
Og det var 28 grader.
Vi har, gudsjelov, aircondition på rommet, så vi har sovet godt.

Et lite Glimt som kan føre deg på vei
Statuen peker mot havet.
(Lene, jeg antar at du vet hvor vi er)

Du skal få løsningen senere i dag, for da skal vi på tur og ta flere bilder.

Men nå skal vi ha en dukkert i Hotellets basseng. Det ser jo helt herlig ut
Der er det allerede en familie med barn som er igang.

Og så tar vi nok noen dagspauser her ute senere i dag, tenker jeg
Vi ses.
Hilsen jenter på tur.



10 kommentarer:

Miri Vandre blandt ege sa...

Nyd jeres tur - den er jer så vel undt :)

Vibbedille sa...

Ahaaa det ser jo helt herlig ut, men HVOR det er har eg ingen aning om så eg venter tålmodig til du forteller hehe

ANYWAY, KOoOS deg og NYT herlige dager ;)

Go`klem Vibbedille ,)

Madame sa...

Der ser skønt ud - men jeg kan ikke gætte, hvor I er :-)
Ha' en rigtig god ferie, Sylvia!

Helle sa...

Fikk en Deja Vu følelse og tar en sjanse og tipper på Barcelona. Tenkte først Roma, men fikk ikke arkitekturen rundt hotellet til å stemme med Italia....? Mye folk er det begge steder, men Barcelona er en fantastisk kombinasjon med sol, bad og shopping...
Tips til garnbutikk i Barcelona ( nå kan det hende jeg har tippet på feil by he he) http://blog.allyouknitislove.com... Sånn i tilfellet du skulle få disp til å shoppe noe annet enn sko. Uansett kos dere på tur, mor datter turer er gull verdt og som rent energipåfyll å regne. :)

Lin sa...

Pladsen minder lidt om Ramblassen i Barcelona, er det rigtigt???????
Laekkert hotel, den pool er da lige til at springe i.

BrittB sa...

Ja, det er Barcelona (temmelig sikker!) Flott og spennende by! Kos dere på jentetur!

Helen sa...

Tenkte med engang på Barcelona,jeg da :)

Mener jeg så den stauen på toppen av Rambla veien vettu, også nederst der er jo stranden.....

Lisbeth sa...

Så herlig med jentetur! Kos dere masse begge to <3

Gitte sa...

Ser dejligt ud - Rigtig god tur.

Rubia sa...

Så koselig med jentetur. Kos dere masse. Det ser helt utrolig deilig ut der.