Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 20. juli 2014

Sommermorgen

Med bare føtter en deilig sommermorgen.
Kun iført min kinesiske silkekimono, som er så sval og god.
Litt musikk på radioen, kaffe i kruset, og ingen planer, annet enn å kose seg ute hele dagen.

Nyter den skjønne Sommerfuglbusken vår, som endelig samler sommerfugler igjen. Her med en Sitronsommerfugl, som er min favoritt.

Pus nyter også at døren står åpen hele dagen, så hun kan gå ut og inn som hun vil. Men hun vil helst være der vi er.
Her har hun full oversikt til nabovennen sin Sherlock.

Og en slurk vann i fuglebadet, som vi satte ved den nye trappen til terrassen, er helt topp.
Nabokattene drikker også av den,så jeg passer på at det allid er vann der.

Dessuten har det også badet fugler i det, som egentlig er formålet med det.

Kun tre arbeidsdager igjen, så FERIE !!!! I can't wait.


9 kommentarer:

Vibbedille sa...

Er ganske rart å ta bilder på stranden, man ser INGENTING pga soleb-bare knipser hehe Men ja, eg ser hva du mener med det heklebilde, det ble faktisk ganske så fint, klarte t.o.m å bruke en innstilling hihi slik at bakgrunnen ble helt sånn "borte"

Du serverer jammen meg flotte bilder selv, det første der minner meg om Frankrike! Merkelig, men eg fikk den følelsen :)

NYT dagene og KOS deg når ferien starter, tenker det blir herlig ja ;)

Her er det SKIKKELIG varmt i dag, 27 allerede-men Ali fikk LITT for mye sol i dag og eg har heller ikkje vondt av å ha en skyggedag hehe Dropper derfor sol og strand og satser på i morgen. Uansett så blåser det ganske godt her så en sandstrand hadde uansett vært uaktuell :)

Nyt denne FANTASTISKE dagen ;)

Klem Vibbedille ;)

Sommertid sa...

Slike morgener er deilige . Og skjønner godt du gleder deg til ferie !
Varmt og fint her også, gjengen min har tilbragt dagen på stranda og i saltvann. Selv så holdt jeg meg hjemme og pleiet en vond fot.
Ha ei forts fin søndag :)

Helen sa...

Med andre ord, en perfekt søndags morgen !!

Deilig :)

Helen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Helle sa...

Sånne morgener er deilige. Liker følelsen av å gå barbeint ute, selv om jeg merker at jeg ikke orker så mye varme lenger. Nedtelling til ferie - hm, kan kjenne på den ja. har nok heller dessverre startet på slutten av min. Hver dag er en skatt hvor jeg forsøker å gjøre mest mulig av det jeg synes er gøy. Selv om det enkelte dager også er greit å gjøre absolutt ingenting. Det er vel det som er å ha ferie. :)

Flowermouse Design sa...

Herlig å se en så flott farge du har på :-) Å nyte sommeren i farger er jo sunt for det meste. Beste sommeren på lang tid selv om varmen blir i meste laget av og til... Nyt dagene og ferien som kommer Sylvia :-)

Madame sa...

Godmorgen, Sylvia, sikke nogle smukke billeder du har taget! Her har vi også katte, der nyder, at døren står åben hele dagen, og en skøn sommerfuglebusk.
Ønsker dig en fin dag! Klem

Julia sa...

Jeg håber du får en skøn ferie; og sikke dejlige billeder. KH J

Rubia sa...

Late dager i varmen er godt. Da er livet virkelig verdt å leve.

Katten min og nabokattene drikker også av fuglebadet. Fuglene drikker og bader der når kattene er borte.