Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 5. juli 2014

Lummert!

I dag har det vært varmt og lummert.

Av og til har det regnet litt, for så å stoppe plutselig igjen.
Og jeg har flydd ut og inn med vasketøyet som har stått til tørk........

Feriegjesten vår koser seg, fremdeles på sommerferie hos oss
Samson, den snilleste hund du kan tenke deg.

Og pus koser seg også i varmen
Det går fint med de to sammen, men de holder seg hver for seg.

Og i ettermiddag ble jeg med Sophia opp i stallen for å hilse på POKER, hesten vi også passer
Han gir oss faktisk store, våte suss.....smelt.

Nå er det bena i sofaen, med strikketøy foran tv.
God lørdag, folkens.

5 kommentarer:

Lisbeth sa...

Jeg ventet på Tor med hammeren i går, men han dukket ikke opp.... Det hadde egentlig vært godt, synes det blir så friskt ute etterpå. Ser du koser deg med alle de firbente - de nyter livet akkurat som deg Sylvia :)

Madame sa...

Dejlige billeder, Sylvia - jeg elsker jo katte og også pudler, fordi vi havde en i min barndom.
Her har vi også frygtelig varmt og lummert vejr. Man orker ikke ret meget.
Jeg vil lige fortælle dig til det, du skrev hos mig, at du kan være på Instagram fra din iPad. Du kan downloade app'en Instagram og gå ind og finde den under: "kun iPhone". Der har åbnet sig en helt ny verden for mig. Knus

Helen sa...

Kjente nesten det heste nusset der på slutten....hihihi

Deilig dager, og litt regn har gress og annet buskas bare godt av :)

God sommer !

Ruths datter sa...

Her har det også vært varmt og lummert. Tropenatt i natt som var. Det er sjeldent på Nordmøre.Er på hytta der,og har hatt strålende vær. Jippi.
Klem

Rubia sa...

For en flott dyreflokk dere passer på.