Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 15. juni 2014

På tur...

 Med de tre Musketerer.
Lisbeth, Marianne og Anne.

Det er jeg som er Muskefirer ;)

EBELTOFT
Vi har bodd i sommerhus ved Ebeltoft . Der var det dårlig dekning, derfor har jeg og Ipaden min hatt ferie noen dager. Det er også godt, synes jeg.

Og vi har kjørt standsmessig
Her var det ingen tvil om at det var Damer på tur.
( og skuret i bakgrunnen var altså IKKE sommerhuset......)

Dessuten kunne man også se at her var det snakk om GARN
Det har blitt strikket og strikket, ledd og jøglet.
Vi er den beste firerbanden du kan tenke deg.

Og en kald øl er heller ikke dumt når man strikker rundt omkring. For det har vi gjort.

Her strikkes det på restaurant........greit å ha noe nyttig å holde på med når man venter på maten.

MUSEUM
Og vi har også vært på museum........... siden det hang garn der -kremt-

Fyldigere reisebrev kommer i neste innlegg......... :)



13 kommentarer:

Madame sa...

Det ser dejligt ud, Sylvia - jeg kan se, I hygger jer :-) Sikke nogle fine billeder!
Jeg har været på lejrskole i Ebeltoft, da jeg gik i 8. klasse, og elsker den by.
Ha' en skøn ferie videre!

Lin sa...

Herligt. Det er det man kalder " toeser paa tur" hihi. Og saa er du heldig med vejret. Ebeltoft er saa smuk.Ligger det store traeskib fortsat ved havnen???
Glaeder mig til videre billeder.

Rita Follnes sa...

Dette ser gøy ut. Kose seg med garn , fin by, gode venninner og restauranter. :-)

Helle sa...

Ebeltoft, - det høres kjent ut. Lurer på om jeg har tilbragt en sommerferie der som barn? Koselig ser det ut, og alle vet jo at det var 4 og ikke 3 musketerer.

Tilfeldigvis garn på museet dere besøkte. Hm, lurer på om det blir med mer enn strikkebøker med hjem i kofferten. :)

Teller ned dager til vår ferie. Men først skal jeg har 2 timer i København på fredag etter jobb, hvor jeg skal rekke innom Sommerfuglen, vår faste helsekost og kafe Norden. Denne gang for å spise kake. :)

strikog sting sa...

Dejlig lørdag i Aarhus - vi hilste på hinanden på restaurant Mefisto - midt i garnstafetten ……...

Helen sa...

Jentetur = latter, moro !

og strikking, ikke rart du koser deg :)

Helen sa...

Jentetur = latter, moro !

og strikking, ikke rart du koser deg :)

Helen sa...

Jentetur = latter, moro !

og strikking, ikke rart du koser deg :)

Rosehagen sa...

Hei på deg;)
Ja uansett hvor koselig det er på tur med familien, så er jentetur med kreative venninner gull;)
Ja takk, begge deler;)
Ser ut som dere fikser dette utmerket;)
NYT;)

Klem fra Ann-Mari

Berit sa...

Det var så herligt at møde jer i Aarhus' gader! Sikke vi fyldte op foran Mefisto lørdag eftermiddag :-)

Elisabeth sa...

Herlig forkløver.

Kos deg videre snuppa.

Rubia sa...

For en stilig bil dere hadde! :O)

Tine sa...

Skønne kvinder på tur :-)