Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 27. april 2014

Sommerlig søndag

For et vær!!!
Jeg nyter det i fulle drag
Dagens lunch er salat og ris fra gårsdagens lørdagskos, sammen med et grovt knekkebrød med krydder- ost på.

Dessuten går det snart mot ferdigstilling av en jakke jeg har strikket på de siste ukene. Et erme igjen, halskant, og påsying av knapper, så har jeg en yndlings fremover.

For ikke å bli helt ør av solen, byttes det på med litt husvask innendørs, og uteliv.
En perfekt søndag, rett og slett.

.......kanskje det skal bakes litt senere også ;)

13 kommentarer:

Miri Vandre blandt ege sa...

Du er så god til at fylde dine dage med glæder :)

Flowermouse Design sa...

Du forstår å nyte livet!!! Rengjøring er jo kjipt men må jo også gjøres. Her er det over 20 i skyggen - åh så herlig sommerdag!!!!!

Madame sa...

Det lyder som den dejligste søndag oppe hos dig! Her har vi også solskin, og for ikke at få for meget, har jeg skiftet mellem at være inde og at luge i haven efter formiddagens loppemarked.
Ønsker dig en fin-fin aften, Sylvia!

BrittB sa...

Så deilig at dere kan nyte sommerdager der sør!
Bare sendt været nordover når dere er lei av det! ;-)
Fortsatt god søndag til deg!:-)

Helen sa...

Så hyggelig å høre at finværet ennå holder på - nyyyyyt :)

Stadig gråfarger hos deg, moro å se !!

Må finne på ett strikke prosjekt, bare jeg kommer hjem til Norge...engang i mai, DA skal garn kjøpes inn, tro om det kanskje blir en tynn, ullgenser på meg?

Todelooooo

Anne sa...

Skønt med dejligt vejr, så vi kan sidde ude og strikke :-)

Ruths datter sa...

Du har alltid noe lekkert på gang du Sylvia. Den sort og grå koften du har laget under her er bare så flott, Aldeles nydelig. Takket være deg kom jeg også igang med litt strikkings. Den top down oppskriften satte meg i gang.
Klem

Turid sa...

Nyt sola du Sylvia - vaskinga tar æ mæ av , for æ har vaskevær- ska vaske og rydde til sola skinner på mæ!
Gleder mæ forøvrig til å se jakka di på...

Elisabeth sa...

Perfekt søndag ja. Og god terrasselunsj ser jeg.

Min søndag har vært brukt i Oslo. Tatt med svigerdatter på sightseeing. Kan tro det var mye folk. WoW!

Rubia sa...

Det var nydelig i helgen. Bra du fikk sjans til å nyte den.

Fru Tunheim sa...

Når det er slikt vær er det bare å slippe alt man har i hendene og kun gjøre det man har lyst til.... Jeg har vært på jobb hele helgen og slett ikke fått nyte noe av det gode været, men jeg tar det igjen håper jeg med de 12 fridagene jeg har i vente fra i morgen.

Lisbeth Severinsen sa...

Jakken ser ut til å bli flott :) Ha en fin uke, klem fra Beth

Lisbeth sa...

For en herlig helg vi hadde :)
Deilig med litt sol og varme - så lenge den varer ;) Ferdig med jakka nå da? Gleder meg til å se :)