Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 1. april 2014

Putedilla


I går kjøpte jeg meg en pute jeg har ønsket meg lenge

Realitetspute

Den kjøpte jeg på KREMMERHUSET  til den nette sum av 199kr. En grei pris.
Jeg kjøpte faktisk to, men må nok ha en til........

Jeg har nettopp kastet tre putetrekk, og da er det lov å kjøpe nytt.

Egentlig var det denne jeg ville ha
Drømmeputa

Ullpute fra HAY , til den nette sum av 699kr. 
Forstår du poenget?
Jeg kan kjøpe tre puter fra Kremmerhuset, og enda ha penger til overs, istedetfor å kjøpe HAY puten.

Jeg liker godt sammenligningen de har i Interiørmagasiner, der de har økonomi på den ene siden, og når du har råd på den andre siden.

Og bare for å røpe meg, så ELSKER jeg puter
Her, fra soverommet.

Linputer fra Home & Cottage, selvsydde Marimekkoputer, og linputer til linsengetøy, H&M Home.

Jeg kan aldri få nok puter!!!!

( dette innlegget er IKKE sponset. Jeg tar meg ikke betalt for sånnt......og det er vel derfor jeg kjøpte økonomi-puten.)


9 kommentarer:

Madame sa...

Hvor er den fin, Sylvia - jeg elsker også puder, og det var et godt køb, du gjorde!
Håber du har solskin lige som, vi har her.

Flowermouse Design sa...

Har stor sans for rimelige utgaver av puter!!! Av og til lurer jeg på hvorfor en pute kan koste 1000kr og ligne en til 200!! Kanskje moteflopp eller et spesielt merke? Synes du er smart som får tre til prisen av en!!!!!

Rubia sa...

Puter pynter opp det.
Selv om de ikke koster en liten formue.

Anne sa...

Jeg og elsker puter! Men mannen min ser alltid dumt på meg og spør om vi virkelig trenger flere...;) Den fra Kremmerhuset var jo nesten lik den dyre, og lite vits å kjøpe dyrt når man vil bytte litt etter sesong. Selv liker jeg å kjøpe trekk så slipper jeg alle innerputene som må stables i boden. Men enda mer enn puter så har jeg dilla på pledd..Da får jeg også dumme blikk og sukk, hehe;)

Ha en fin dag videre Sylvia!

Lin sa...

Haha fik mig en god latter. Ja nogle gange skulle man tro at designforhandlere tror vi alle hedder Rockefeller eller Jobs.
Alt for dyrt i forhold til det det er. Saa med det i bagtankerne synes jeg din pude er finest. Godt koeb.

Ruths datter sa...

Stiige puter. Må jo bytte etterhvert vet du. å kor fine de lilla sokkene under her ble da. Mjukiser.
Klem

Helen sa...

Bra kjøp til bra pris !

Må si jeg også liker puter, men har en mann som bare ikke forstår vitsen med dette rasket han finner i stoler og sofa, så stolen hans ( i alle 3 hjemmene ) får iKKE har pute i seg, men jeg har jo endel sofaer jeg kan pynte opp da....thiiiiiii :)

Ps, puter er også greit å bytte når man ikke betaler for mye, syns jeg !

Anonym sa...

Hva med alle putene når du skal sove, he he. Hilsen en venn???

Elisabeth sa...

Har ikke Hayputer selv.
Men har kikket på dem og syns de er så harde! I både fasthet og stoff. Og dyre selvsagt ;)

Fine de du fant på Kremmerhuset da. Et lite kupp.