Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 2. april 2014

APRILsokkene

Ja, der lurte jeg deg, vel?
Jeg tok meg selv på ordet, og la opp til Aprilsokkene med en gang, jeg.
Påske-appelsiner og blåveis

Det orange-gule er Finull og Faerytale, og det lilla er som før, Tynn Alpakka og Faerytale. Pinne nr 5.

Kosesokker det også. Og de skal en veldig god venninne få, tenkte jeg.

Da kan jeg slappe av i hele April, for da er disse i boks. Og får jeg tid, kan jeg jo begynne på maisokkene, så er jeg på forskudd...... Jeg er såååå lur ;)(men nå tar jeg sikkert litt hardt i, for jeg ender nok opp med å være på tampen.......jeg har jo såååå god tid, nå)

18 kommentarer:

Rita Follnes sa...

Så fine de var. Ja, det er jo godt med alt som er gjort. Hahaha...Jeg sitter å strikker på en genser som er den fjerde med dette garnet. Har rekt opp de andre så jeg vet vel ikke hva jeg vil ha for tiden..

Flowermouse Design sa...

Herlig fargebruk Sylvia!!! Men håper du koser deg med det så det ikke blir plikt :-) Ha en god dag der du er!!!

Rosehagen sa...

Herlige sokker;) Minner om påskeliljer og krokus, virkelig aprilsokker;) Her humper dagene videre, har "luftet" meg på jobbrelatert kurs i Digital kompetanse. Funderer på å skrive et lite blogginnlegg om det!! Sosiale medier, venn eller fiende?! ;)
Venter spent på maisokkene dine etterhvert. Jeg strikker rosa sokker i dag.
Ønsker deg en finfin dag;)

Klem fra Ann-Mari

Vibbedille sa...

ÅÅåå DET var noen herlig sokker!
*Piknick v sjøen med appelsiner* hehe

Hørtes ut som en vidunderlig kbalitet-myke og gode ;)

KOS deg og NYT det fine været ;)

Go`klem Vibbedille ;)

Lin sa...

Tak for en god latter. Ja der fik du os hihi. bare indroem, du har strikket hele natten haha.

Miri Vandre blandt ege sa...

2. April og du er allerede færdig !! :)

Rubia sa...

Kule svenske-sokker. :O)

karna sa...

Luring ;-)

Anne sa...

Haha, der var du kjapp gitt! Flotte og deilige vårsokker:) Jeg måå virkelig prøve å strikke sokker snart, det er bare så mye annet som også frister og sniker seg frem hele tiden;) Jeg har bare strikket sokker på quick knit, sånn en strikkering fra panduro. Da strikket jeg type short row hæl, og det blir jo det som blir største utfordringen på pinnene. Prøvde en gang etter en skrevet beskrivelse men det skjønte jeg ikke så mye av.. Tror jeg må finne meg en video å kikke på så går det sikkert som en lek når jeg først er i gang. Og før jeg vet ordet av det så har jeg sokkedilla;)

Ønsker deg en fin dag videre!

Helen sa...

Hadde det vært 1 april, ville jeg trodd det var en aprilsnarr.....men kalenderen viser jo tross alt 2 april !!

Skal si du er kjapt ut, Sylvia !
Hva skal du så finne på resten av april????????? Hehehe

Lene Megan sa...

Herlige forårsfarver. Men som vejret er akkurat nu, har vi brug for sokker.

Ha' en smuk aften. Knus.

Madame sa...

Hvor er de fine, Sylvia, og det er nogle skønne farver! Her er det stadig vejr til sokker, selv om jeg drømmer om bare fødder i sandaler :-)

Berit sa...

Herlige sokker, fikk meg til å tenke på sol over sjøen :)

Gitte sa...

April sokker d. 2. april. Du er virkelig en hurtigstrikker :-)

Skønne glade farver, som da lige er passende for årstiden med påsken.

Barwitzki sa...

Krokus, kjære Sylvia ... ja, jeg tenker krokus og våren. Fantastisk er dine ny sokker. Hyggelig med søt flettemønster. Her til meg er solen, solen, solen... deilig. Jeg mener det er mai. Ha det riktig fin.
Klem fra Viola.

Siddis back home sa...

Herlige farger, skjønne sokker, ja nå kan du kose deg! Klem fra meg

BrittB sa...

April-sokkene kom i en fei! :-) Jeg må si som Viola; jeg tenkte krokus - farger. Og det passer vel godt til April, i allefall der sør?? Her hos oss laver det ned med store snøfiller...hvitt så langt øyet kan se! :-)

ANNEPÅLANDET sa...

Nydelige sokker i friske farger! Imponerende at du ligger på forskudd :-)