Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 15. mars 2014

Vimpler


De fleste hadde rett, kanskje ikke så vanskelig å gjette at det var en PUTE jeg heklet på
Og som du kan se, er jeg bare halvveigs.......

Baksiden blir annerledes, eller kanskje ikke? Det har vært utrulig morsomt å hekle disse viplene, og sy dem sammen.
Jeg elsker jo grafiske former, og jeg liker best det som er asymetrisk. Men satt i bestemte former alikevel.

Her skulle ingenting være likt, samtidig som det ikke skulle "halte", men gi en sammenhengende helhet.

Og noen hadde sett disse før, og det stemmer. For hvis du ser i bladet DILLA nr3, finner du oppskriften på denne puten. Bare at jeg laget min avlang istedetfor firkantet, som i bladet. Og i andre farger, selvfølgelig.
Designeren bak denne, er solgrim.blogspot.no

Når man er syk, er det såååå koselig å få blomster
Tror du ikke den snille mamman min kom innom med denne til meg , tidligere i dag!

Hjertet midt i, er en sjokolade, og den er bare MIN!

God lørdag, med masse sukker på!!!



15 kommentarer:

Madame sa...

Hvor bliver puden flot - det er et dejligt mønster og nogle skønne farver!
Det var vel nok sødt af din mor at komme med blomster og chokolade til dig. Rigtig god bedring!

Lene Megan sa...

Åh er du stadig syg. Stakkels dig. Du trænger til egenomsorg, hygge og et godt glas rødvin i aften. Ønsker dig god bedring.

Og tusind tak for de fine ord hos mig. Nu går livet videre i flokken uden Josie.

Knus

Flowermouse Design sa...

Stilig pute - blir flott!!! Så skjønn mann du har - ta vare på ham. Og på deg selv!!!

Lin sa...

En pude, det havde jeg godt nok ikke gaettet.
Uhmmm, blomster og chokolade, nu mangler du kun en god kop kaffe.
Rigtig god loerdag til dig ogsaa.

Vibbedille sa...

Skikkelig KUL pute!!
Eg har lenge hatt planer om å fylle skikkelig opp med hekla/strikka puter, forløpig har en kun 2.....og det er lenge siden eg la den planen.....DIGGER kule puter!!

Kjekt med kosete mann <3

Masse god bedring, kos deg og
ha ei deilige helg ;)

Go`klem Vibbedille ;)

BrittB sa...

Flott pute du holder på å hekle! Absolutt helt dine farger! :-)
Så snill og omtenksom din mamma er som kommer innom med blomster til deg, som ikke er helt i form. Slike oppmuntringer er jo så koselig!!
Ha ei fin helg - og bli snart frisk!

Anne sa...

Så fin puten ble! Flotte farger:) Og så koselig med blomster. Jeg kjøpte nye orkideer forrige helg, de er så fine og står lenge:)

Ha en fin helg videre!

Ruths datter sa...

Solgrim er en blogger jeg setter stor pris på. Hun deler oppskrifter og tutorials. Så kjekt. Denne puta har jeg også lasta ned oppskrift av,men ennå ikke fått laga. Fine farger på dine vimpler.Bommullsgarn tro? Alltid kjekt med blomster. Ønsker deg en rolig og god helg.
Klem

Elisabeth sa...

Morsom pute det ble! Kul avlang form.

Gooood bedring vennen :) Nydelig mammaoppmuntring du har fått.

ANNEPÅLANDET sa...

Puta blir kjempefin!
Riktig god søndag!

Strikkeheksen sa...

Hvor bliver den flot og du får både demonstreret tilfældighed og alligevel stramhed i mønsteret :-)

Gule stedmoder - så kan det ikke blive mere forårsagtigt :-)

Miri Vandre blandt ege sa...

Blomster, chokolade og et dejligt håndarbejde- det kan kun være en god dag :)

Lisbeth sa...

Vårlig og fin pute! Den blir et blikkfang :) Godt å kjenne at noen bryr seg om en når man hangler. Håper former er oppadgående! Klem

Anonym sa...

Skal si du er tålmodig !! . Koselig pute. Blomst fra mor å greier, ikke dårlig. Vi sees.....Eli

Rubia sa...

Kul pute!