Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 7. mars 2014

Ukeslutt

Wow...denne uken har gått fort. Og så er det altså fredag, igjen!

Jeg har strikket iherdig, men ikke fått noe ferdig. Men snart......
Siden vi fikk nyhetene fra OLEANA sist uke, kan jeg likesågodt vise litt.
( dere som er lei bilder fra butikken, blar bare raskt videre )
De to jakkene forrest, er nyheter, de andre er fra siste kolleksjon.
De kundene som kommer og sier de vil ha noe rolig fra Oleana , har ikke forstått det. 
Her er det farger og mønster i skjønn forening.

Luene er kjempepopulære, og de er fra Tyrihans. Veskene er fra KO-KO


Vårens nyheter inneholder også en tunika, og en sid jakke, som er veldig populært, siden de kom i kolleksjonen.

Jeg har nesten ikke hatt tid til å se i bloggene deres denne uken, men lover å dra på besøk i løpet av helgen. Da skal det også strikkes, så noe kan bli ferdig. Dermed kan jeg også starte på enda et nytt prosjekt. Det som er det beste av alt, starte på noe nytt!

Ha en herlig helg, folkens.

13 kommentarer:

Madame sa...

Det er som at kigge ind i Aladdins Hule - hvor er det smukt! Jakkerne fra Oleana minder mig om Gudrun Sjödéns farverige univers.

Ha' en dejlig weekend, Sylvia!

Sommertid sa...

Å ja, å starte på noe nytt er kjempe moro ! Å ferdigstille noe ikke såå morsomt, men det bruker å bli både bra og fint,
Ønsker deg en fin weekend !

Rosehagen sa...

Nydelige bilder;)
God helg til deg;)

Klem fra Ann-Mari

Bente sa...

Ønsker meg jo en ny Oleanajakke Sylia. Nytt spennende strikkeprosjekt. Venter spent på å få se det.

God helg.

Helen sa...

Jeg ELSKER vindushopping hos deg, Sylvia, noe du jo vet :)

Oleana - er bare en nytelse å se på, så fine farger, morsomme mønstre og ikke minst fine modeller !

Må være inspirerende å arbeide med alle disse fine fargene rundt deg. Ja, tenk alt en ny fredag, mannen min er på jobbtur, og jeg har derfor gressenke helg i vente.

Imorgen 8 mars, og frokost avtale på agendaen,moro det !

Enig, å starte på ett nytt strikketøy er en deilig følelse.

God helg :)

Anne sa...

Så mye fint du harfått inn i butikken! Elsker Oleana sine mønstre;)

Ha en flott helg!

Gitte sa...

Lækre billeder.

God weekend til dig med dit nye strikketøj.

Vibbedille sa...

Hei på du! Ahaaa eg er litt svak for Oleana-har faktisk ganske mye Oleana garn, og da mener eg MYE! Fikk en 3-4 kg i gave for noen år siden og det er så mange flotte farger!!! Diverse tykkelse da, har vurdert mang en gang å komponere en genser eller no....EN dag!

Takk for brilleskryt! Eg digger de og er kjempefornøyd og jammen var Ali det også, det er jo et + hehe

Her er det meldt REGN og KULING fra kl 12 i morgen så eg tror eg dropper terrasse strikkinga enn så lenge hehe ;)

KOS deg og ha ei STRÅLANDES helg!

Go`klem Vibbedille ;)

Elisabeth sa...

Hei Sylvia.
Jeg har aldri eid ei Oleana-jakke selv, mens syns de har delikate farger.

God helg til deg, kjære bloggvenn.

Husfruen sa...

Så masse fint i butikken. Elsker farger

Lisbeth sa...

Nyt helgen Sylvia :)
I dag har vi sol her i Risør, dagen blir nok tilbragt ute så lenge sola varer :)
Klem

Strikke89 sa...

Oh, den tunikaen var bare skikkelig lekker!Har du litt mer info om den?

Rubia sa...

Starte på noe nytt er helt klart det beste! :O)